Ynot Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 aha, det va det du rigga dej til for når ej kjørte forbi istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Nydelig bil Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 aha, det va det du rigga dej til for når ej kjørte forbi istad Hehe,ja været inspirerte til en liten fotoshoot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hmmm,med frakt og norsk mva nærmer vi oss 2800...så nærmer seg hva jeg må betale for originale tipper jeg. Men disse er bedre da mest sannsynlig...har du brukt de selv? ja det blir litt dyrt og bare kjøpe de når du regner frakt og moms, men en fin unnskyldning til og handle mer performance stuff hehe. har ikke prøvd de selv nei. strøken bilen din meget rett med oldschool felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Hmmm,med frakt og norsk mva nærmer vi oss 2800...så nærmer seg hva jeg må betale for originale tipper jeg. Men disse er bedre da mest sannsynlig...har du brukt de selv? ja det blir litt dyrt og bare kjøpe de når du regner frakt og moms, men en fin unnskyldning til og handle mer performance stuff hehe. har ikke prøvd de selv nei. strøken bilen din meget rett med oldschool felgene Hehe,ja blir vel "billigere" å handle mer.... Takker,synes felgene kler bilen bra selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Råå bilde Søndagsnop for en e21 galning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Strøken den E21`n din Med riktig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Strøkent Jås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 NICE Takk.. Råå bilde Søndagsnop for en e21 galning Hehe.. Strøken den E21`n din Med riktig motor Takker,liker motoren bedre og bedre for hver gang jeg kjører bilen... Strøkent Jås! Slenger med et bilde til.. Har lyst å legge kanten på skjermen litt så jeg kan space hjulet litt ut,7-8 mm til ut hadde vært perfekt. Men da må jeg som sagt enten skjære vekk eller valse opp den kanten i hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Magnacore skal visst vere bra: http://www.apexperformance.net/CartGenie/prod-526.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Magnacore skal visst vere bra: http://www.apexperformance.net/CartGenie/prod-526.htm Var grei pris og der,har sendt de Mail ang frakt til Norge, sto ikke noe på sida om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Var et par på S14.net som kjørte de der, og noen som kjøre med de fra Bimmerworld. Så det er nok gode alternativer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Ok,takker,høres bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Her og har dem plugg ledninger; http://www.moseleymotorsport.com/parts_e30.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå