Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Var på BMWCCN på rudskogen nå i august,og hadde det meget morsomt der...:) Bilen fungerte knirkefritt,fikk 175 mil ca totalt på hele helga,der 25 var på banen fredagen og 15 lørdagen.

Fant ut at understellet er det neste som må gjøres noe med,så her er ting under planlegging..;)

Hadde co-pilot som filma litt,her er en liten snutt...:

http://www.youtube.com/watch?v=oOfFpgYtsJk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeget flotte bil ditta der :P Har sett den kjørt forbi noen ganger på Rovde..

Takker,kan stemme d...:) er kanskje en av de som skrur på gamle brannstasjonen eller hva det er du? Sett der er folk nesten hver gang jeg kjører forbi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du til planer på hjuloppheng da? :D

Får snart en haug deler i posten,da skal jeg legge ut bilder...;) Men skal bruke delene jeg kjøpte av deg var planen,bygge de litt om..:)

Spent! :)

Ja jeg også,om jeg får det til og om det blir bra...hehe...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker,kan stemme d...:) er kanskje en av de som skrur på gamle brannstasjonen eller hva det er du? Sett der er folk nesten hver gang jeg kjører forbi..

Har en e30 stående der nede ja.. noen polakker som driver litt der, so har holdt på å tatt litt rust å slikt, er igrunnen fint å slippe å gjer det selv :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en e30 stående der nede ja.. noen polakker som driver litt der, so har holdt på å tatt litt rust å slikt, er igrunnen fint å slippe å gjer det selv :P hehe..

Ahh,ok,greit å sette vekk slikt ja...hehe...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...