Jås Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Vaska og polerte gromvogna idag,og da var det greit med noen bilder...: Så nå er det bare småtterier igjen før den er klar til rudskogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Var på BMWCCN på rudskogen nå i august,og hadde det meget morsomt der... Bilen fungerte knirkefritt,fikk 175 mil ca totalt på hele helga,der 25 var på banen fredagen og 15 lørdagen. Fant ut at understellet er det neste som må gjøres noe med,så her er ting under planlegging.. Hadde co-pilot som filma litt,her er en liten snutt...: http://www.youtube.com/watch?v=oOfFpgYtsJk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Gikk merkelig stille bilen på den filmen der!;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Dårlig lydkvalitet,men om du har anlegg og fyrer opp litt blir bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 perfekt e21:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hva har du til planer på hjuloppheng da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Hva har du til planer på hjuloppheng da? Får snart en haug deler i posten,da skal jeg legge ut bilder... Men skal bruke delene jeg kjøpte av deg var planen,bygge de litt om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 perfekt e21:) Takker... Hvordan går det med din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramsen Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Meeeget flotte bil ditta der Har sett den kjørt forbi noen ganger på Rovde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hva har du til planer på hjuloppheng da? Får snart en haug deler i posten,da skal jeg legge ut bilder... Men skal bruke delene jeg kjøpte av deg var planen,bygge de litt om.. Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Meeeget flotte bil ditta der Har sett den kjørt forbi noen ganger på Rovde.. Takker,kan stemme d... er kanskje en av de som skrur på gamle brannstasjonen eller hva det er du? Sett der er folk nesten hver gang jeg kjører forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Hva har du til planer på hjuloppheng da? Får snart en haug deler i posten,da skal jeg legge ut bilder... Men skal bruke delene jeg kjøpte av deg var planen,bygge de litt om.. Spent! Ja jeg også,om jeg får det til og om det blir bra...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramsen Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Meeeget flotte bil ditta der Har sett den kjørt forbi noen ganger på Rovde.. Takker,kan stemme d... er kanskje en av de som skrur på gamle brannstasjonen eller hva det er du? Sett der er folk nesten hver gang jeg kjører forbi.. Har en e30 stående der nede ja.. noen polakker som driver litt der, so har holdt på å tatt litt rust å slikt, er igrunnen fint å slippe å gjer det selv hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 For et smykke av en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Meeeget flotte bil ditta der Har sett den kjørt forbi noen ganger på Rovde.. Takker,kan stemme d... er kanskje en av de som skrur på gamle brannstasjonen eller hva det er du? Sett der er folk nesten hver gang jeg kjører forbi.. Har en e30 stående der nede ja.. noen polakker som driver litt der, so har holdt på å tatt litt rust å slikt, er igrunnen fint å slippe å gjer det selv hehe.. Ahh,ok,greit å sette vekk slikt ja...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå