Jås Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 For et smykke av en bil! Takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Hva har du til planer på hjuloppheng da? Får snart en haug deler i posten,da skal jeg legge ut bilder... Men skal bruke delene jeg kjøpte av deg var planen,bygge de litt om.. Ser fram til dette, håper du blir fornøyd med delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Fikk et lite dilemma... Kjøpte noen forholdsvis strøkne baklykter da mine er blitt ganske sprukne og matte. Men de var forskjellig fra de jeg hadde...muligens forskjell fra preface til facelift? Ser vertfall slik ut: Den til venstre er den som sto på bilen,den til høyre er den "nye"....Hva er penest??? Liker de med parklys lengst ut bedre til mer jeg ser på bilen,men er fortsatt usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 syns den nye var nice eg då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 de til høyre såg faktisk bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Det er pre face den nye lykta di ja Jeg hadde statt på de pre face Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Ja preface ga en røffere bakende,så spørs om ikke det må bli preface... de er i myyye bedre stand en di andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Har et lite prosjekt på gang med understellet mitt. Har lenge tenkt på coilovers,og vurderte å kjøpe ferdige sett som er justerbare. Men etter litt lesing og forsking på nett bestemte jeg meg for å gå for hjemmelagde coilovers med bilstein dempere. Fikk tak i brukte fjærbein og kappa av de tallerkenen til fjæra: Deretter fikk jeg de sandblåst,mye lettere å jobbe med da: Handla inn dempere både foran og bak: Foran har jeg kjøpt dempere fra golf mk1 rabbit. Disse er mye kortere,ser lenger ned hvorfor det var viktig: For å beholde litt lenger fjæringsvei og få bilen lav nok så kappa jeg ut 5 cm av fjærbeina: Fikk også en meget grei kar til å dreie meg skiver til å holde gjengepartiet på plass: Her delvis sveist sammen igjen: Den delen jeg kappa ut delte jeg i to og sveiste utapå som forsterkning: Her er begge fjærbein ferdige,klare til pulverlakking: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Kjøpte gjenger og fjærer hos ground control. Kjøpte også justerbar camber/caster topp foran: Prøvemontert: Bak var det bare å montere sammen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Steike! Du imponerer stadig du! Jævlig artig, dette kommer til å motivere andre til å prøve det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 det der så jo drit bra ut, må oppdatere oss om hvordan det blir og kjøre med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Ble bra dette da Hvordan er de gjenge partia sattfast ? Er det sånne små sett skruer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Dette må jo bli meget bra. Blir nok fin høyde på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Steike! Du imponerer stadig du! Jævlig artig, dette kommer til å motivere andre til å prøve det samme selv Takker.. det der så jo drit bra ut, må oppdatere oss om hvordan det blir og kjøre med da Det skal jeg gjøre,håper å få delene fra lakk denne uka,så blir det montering sporenstraks... Ble bra dette da Hvordan er de gjenge partia sattfast ? Er det sånne små sett skruer ? Er ikke noe som fester de,men lurer på å lage til settskruer. Eventuelt modifisere mutteren til demperen slik at den også kniper fast gjengene. Fantastisk! Dette må jo bli meget bra. Blir nok fin høyde på den. Ja det ble akkurat slik jeg håpte på,kan få den både lavere en den var og høyere. Og det er fort gjort å justere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå