Jås Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Fikk igjen fjærbeina fra lakk idag. Ble bra det... Delvis monter sammen: Nå klør det i fingrene etter å få det sammen og på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Jeg er sykt innponert hva du har fått til med di slitne fjærbeina du kjøpte, bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Rått! Såg bilen live i somar når eg var på besøk i Ørsta hos familien til dama, såg virkelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 dette blir jo veldig bra. MEN..... ikke for å være noe politi her, hva tror du skjer hvis denne bilen din er ute i en alvorlig ulykke og det er noen som begynner å undersøke litt på dene bilen din? med kappet og sveiset fjærben og dempere som ikke hører til bilen engang. eller kanskje dere har et hyggelig BT der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 dette blir jo veldig bra. MEN..... ikke for å være noe politi her, hva tror du skjer hvis denne bilen din er ute i en alvorlig ulykke og det er noen som begynner å undersøke litt på dene bilen din? med kappet og sveiset fjærben og dempere som ikke hører til bilen engang. eller kanskje dere har et hyggelig BT der du bor? Hei. Jeg vil nok få trøbbel på lik linje med de som kjører med senkesett som ikke er godkjent osv. Men TROR ikke det vil bli voldsomt mye styr om ikke akkurat dette jeg har gjort er grunnen til ulykka. Knekker fjærbeinet og jeg kræsjer vil jeg nok få et helvete,men er ganske sikker på at dette ikke kommer til å knekke. Når det gjelder selve demperen har spiller ikke den noe rolle,de kan du bytte fritt sålenge de gjør jobben sin. Vi har ikke noe snilt biltilsyn her heller desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Jeg er sykt innponert hva du har fått til med di slitne fjærbeina du kjøpte, bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Rått! Såg bilen live i somar når eg var på besøk i Ørsta hos familien til dama, såg virkelig bra ut Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Griselekkert:) Når blir det montering ??? Nei du har ikke noe og bekymre deg ved kollisjon, med dette understellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 dette blir jo veldig bra. MEN..... ikke for å være noe politi her, hva tror du skjer hvis denne bilen din er ute i en alvorlig ulykke og det er noen som begynner å undersøke litt på dene bilen din? med kappet og sveiset fjærben og dempere som ikke hører til bilen engang. eller kanskje dere har et hyggelig BT der du bor? Er kansje bare meg, men synest denne her var litt spydig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Griselekkert:) Når blir det montering ??? Nei du har ikke noe og bekymre deg ved kollisjon, med dette understellet. Takker... Dette er montert og prøvekjørt... Bilen ble myyye bedre,før spratt den bortover og slo i alle hull,nå går den mye jevnere bortover uten å sprette... Satser på å sjekke det skikkelig på våler 18.september.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 dette blir jo veldig bra. MEN..... ikke for å være noe politi her, hva tror du skjer hvis denne bilen din er ute i en alvorlig ulykke og det er noen som begynner å undersøke litt på dene bilen din? med kappet og sveiset fjærben og dempere som ikke hører til bilen engang. eller kanskje dere har et hyggelig BT der du bor? Er kansje bare meg, men synest denne her var litt spydig hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 dette blir jo veldig bra. MEN..... ikke for å være noe politi her, hva tror du skjer hvis denne bilen din er ute i en alvorlig ulykke og det er noen som begynner å undersøke litt på dene bilen din? med kappet og sveiset fjærben og dempere som ikke hører til bilen engang. eller kanskje dere har et hyggelig BT der du bor? Hei. Jeg vil nok få trøbbel på lik linje med de som kjører med senkesett som ikke er godkjent osv. Men TROR ikke det vil bli voldsomt mye styr om ikke akkurat dette jeg har gjort er grunnen til ulykka. Knekker fjærbeinet og jeg kræsjer vil jeg nok få et helvete,men er ganske sikker på at dette ikke kommer til å knekke. Når det gjelder selve demperen har spiller ikke den noe rolle,de kan du bytte fritt sålenge de gjør jobben sin. Vi har ikke noe snilt biltilsyn her heller desverre... Nei de er vel blit mere like over landet. men, uansett det er en veldig flott bil du har der. har en 323 baur selv som skal fikses opp, men det blir nok ikke av samme kaliber som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Ser veldi bra ut! få på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Ser veldi bra ut! få på ! Kjørte noen mil idag David,og dette oppsettet fungerer kanonbra på vanlig vei også!.. all sprettinga som var før er vekk! Så er meget fornøyd hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå