Jås Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Funker muligens å dreie ut noen avstands stykker å plassere en i bunn og topp..?? Med tanke på at mine fjærbein blir romme..? Det vil sikkert funke. Kan se om jeg husker hva jeg brukte og hvordan senere idag, og sende deg en pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Det hadde vert flott. Vil handle inn sånn type nå.. regner med jeg får solgt de andre.. gjerne noe tips på hvor jeg handler deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Bimmerworld handla jeg pluggledninger! Når det gjelder coilovers så handla jeg gjenger og fjærer fra ground control. Dempere kan du kjøpe her: http://www.racetep.com/e21.html De har også komplette sett, men syntes de så litt jalla ut, så gikk for ground control sitt. Kjøpte også camber toppene til ground control, og topplager bak der. Da har du alt du trenger av deler, bortsett fra fjærbein. Jeg brukte 45mm bein og kappa vekk tallerkenen til fjæra og korta de inn ca 5 cm. Ligger vel litt bilder i tråden min. Husker ikke hvor lange spacere jeg lagde til bånn av fjærbein, men det måler du enkelt ut etter du har kappa de. Jeg fikk dreia meg ringer som passa på fjørbeinet som jeg igjen sveisa på. Brukte også biten jeg kappa ut som forsterkning uttapå skjøten. Da skal du egentli være i mål. Fjærene er løse når du jekker opp bilen, men ser ikke på det som noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Bilparken...back to the 80`s... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Ikke dårlig bilpark det gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jeg er ikke misunnelig i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Jeg er ikke misunnelig i det heletatt Ikke jeg heller. Liker verken E24 eller E21, så er glad jeg slipper å huse slike gamle vrak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Jeg er ikke misunnelig i det heletatt Ikke jeg heller. Liker verken E24 eller E21, så er glad jeg slipper å huse slike gamle vrak.... Hehe,og ikke e28 lenger heller ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Ikke dårlig bilpark det gitt:) Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Jeg er ikke misunnelig i det heletatt Hehe.. Du får hente ut skilt til 1.mai-treffet i Ålesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Satser på å hente skiltene nå torsdag eller fredag, så da satser jeg på at det blir tur på treff ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Justerte litt høyde før 1.maitreffet..: Kan fortsatt stille lenger ned,men da blir det jo kun show og no go....og det vil vi jo ikke ha.. Er blitt mer banebil en kosebil dette nå,merker det godt når jeg kjører e24´en. Denne bråker og rister og har høyt turtall uansett gir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Da var banehjula endelig ferdige...: Mangler bare et banetreff å få testa de på nå..... Synd det kun er 1-dagerstreff i nærmeste fremtid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Var på GSbildeler sitt treff på bud, var mye fint å se der... bmwgrace her inne (tror jeg hun kaller seg) tok et bilde av bilen min som jeg likte godt, så deler det her...håper det er greit.. Ellers leker jeg litt med tanken på å bytte grill til doble lykter og få på en frontspoiler... men får se. Akkurat nå verker jeg mest etter et banetreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Hvor stod du med bilene dine på treffet? Synes jeg så E24`n passere, men fant den liksom ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå