Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Åja, da er det ikke rart jeg ikke fant igjen bilene dine :wink:

Hadde ikke med meg bil selv i år, men lånte vekk Hamannhjulene mine til broderen så han kunne bruke dem på "Hamann"-E38`n sin for å komplettere den :wink:

Den orange er også Præriebil ja.

Så ut som barna trivdes i E24`n forresten :)

Vurderer du ny look på E21`n altså? Hvilken frontspoiler har du tenkt på i såfall? BBS? Kamei? ( [-o< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vellll....har en bbs liggendes, men kunne godt tenkt meg kamei..;) Får se, tror ikke det blir noe før til vinters. Barna trives fint i e24 ja, hvem gjør ikke det...hehe.. :D

Var og kjørte autoslalom igår, morsomt ja... :lol:

http://youtu.be/Ggt9W3mxXpY

Har nesten ikke prøvd før, men kommer nok til å bli med flere ganger ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva dimensjon er de nye banedekkene dine? Bruker du spacer på de?

De er 195/50-15. Har ikke prøvd de på enda,så aner ikke hvordan de blir på. Men må prøvemontere snart så bilen er helt klar til rudskogen 23-24. juni...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bare et spørsmål...

Da du var inne og godkjente ombygging og sånt hos BT. Var det ingen spørsmål om side blinkers?

Beskymret for at jeg må ha det på min da jeg skal inn å fjerne bevaringsverdig stempelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit!

Jeg er på jobb da, hadde håpet på å se mange fete biler live den helga - din E21 var en av de - men nå røyk den...

Dette tar jeg som et kompliment..;) men synd det skjærer seg for din del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål...

Da du var inne og godkjente ombygging og sånt hos BT. Var det ingen spørsmål om side blinkers?

Beskymret for at jeg må ha det på min da jeg skal inn å fjerne bevaringsverdig stempelet.

Hei,glemte å svare her..men nei,ingen spørsmål om sideblink. Har hatt bilen både på eu og godkjent 2 motorbytter uten at sideblink har blitt etterspurt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Misunner deg som er klar til avreise ;)

Hehe,har komt meg på rudskogen,men det er ikke mer heller...har ikke gjort annet en å ødelegge!! Er nå på vei til bmwmarianne for å hente ny drivaksling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant deler da, va bortom å maste litt når du làg der og demontere

Hehe,stressa litt da, så fikk med meg at flere var bortom,men har ingen aning om hvem det var...;)

Noen som har tips til justeringer på en s14 som kan ha betydning for effekt? Mener den bør gå bedre en den gjør nå... en original e30m3 holder meg på rettstrekkene, og min skal ha mer effekt og er lettere.

Har lambdasonden noe innvirkning under fullgass kjøring? Den er ute av funksjon, men mener å ha lest at den ikke regulerer under full gass.

Må ellers rette en stor takk til Espen som kom med oljelokk og marianne som hadde drivakslinger...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...