Jås Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Kom så seint at vi sto på den parkeringa på baksida liksom. På andre sida av veien. Såg en oransje prærien bil der, er vel noen av dere det?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Åja, da er det ikke rart jeg ikke fant igjen bilene dine Hadde ikke med meg bil selv i år, men lånte vekk Hamannhjulene mine til broderen så han kunne bruke dem på "Hamann"-E38`n sin for å komplettere den Den orange er også Præriebil ja. Så ut som barna trivdes i E24`n forresten Vurderer du ny look på E21`n altså? Hvilken frontspoiler har du tenkt på i såfall? BBS? Kamei? ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Vellll....har en bbs liggendes, men kunne godt tenkt meg kamei.. Får se, tror ikke det blir noe før til vinters. Barna trives fint i e24 ja, hvem gjør ikke det...hehe.. Var og kjørte autoslalom igår, morsomt ja... http://youtu.be/Ggt9W3mxXpY Har nesten ikke prøvd før, men kommer nok til å bli med flere ganger ja. Kjellsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Hva dimensjon er de nye banedekkene dine? Bruker du spacer på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hva dimensjon er de nye banedekkene dine? Bruker du spacer på de? De er 195/50-15. Har ikke prøvd de på enda,så aner ikke hvordan de blir på. Men må prøvemontere snart så bilen er helt klar til rudskogen 23-24. juni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Dammit! Jeg er på jobb da, hadde håpet på å se mange fete biler live den helga - din E21 var en av de - men nå røyk den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Bare et spørsmål... Da du var inne og godkjente ombygging og sånt hos BT. Var det ingen spørsmål om side blinkers? Beskymret for at jeg må ha det på min da jeg skal inn å fjerne bevaringsverdig stempelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Dammit!Jeg er på jobb da, hadde håpet på å se mange fete biler live den helga - din E21 var en av de - men nå røyk den... Dette tar jeg som et kompliment.. men synd det skjærer seg for din del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Bare et spørsmål... Da du var inne og godkjente ombygging og sånt hos BT. Var det ingen spørsmål om side blinkers? Beskymret for at jeg må ha det på min da jeg skal inn å fjerne bevaringsverdig stempelet. Hei,glemte å svare her..men nei,ingen spørsmål om sideblink. Har hatt bilen både på eu og godkjent 2 motorbytter uten at sideblink har blitt etterspurt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Opplasta og klar for rudskogen i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Misunner deg som er klar til avreise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Misunner deg som er klar til avreise Hehe,har komt meg på rudskogen,men det er ikke mer heller...har ikke gjort annet en å ødelegge!! Er nå på vei til bmwmarianne for å hente ny drivaksling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Bra du fant deler da, va bortom å maste litt når du làg der og demontere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Bra du fant deler da, va bortom å maste litt når du làg der og demontere Hehe,stressa litt da, så fikk med meg at flere var bortom,men har ingen aning om hvem det var... Noen som har tips til justeringer på en s14 som kan ha betydning for effekt? Mener den bør gå bedre en den gjør nå... en original e30m3 holder meg på rettstrekkene, og min skal ha mer effekt og er lettere. Har lambdasonden noe innvirkning under fullgass kjøring? Den er ute av funksjon, men mener å ha lest at den ikke regulerer under full gass. Må ellers rette en stor takk til Espen som kom med oljelokk og marianne som hadde drivakslinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 lambda er ikke i bruk under full gass nei, den virker kun på pen kjøring og under 3-3500 rpm ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå