Jås Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 4hk:P Hehe,ja skal teste til helga,men tør ikke håpe på mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Spørs jo hvor mange hester det egentlig er å hente på toppen, oftest så faller jo kurva før max omdr... (var det ikke slik det var, hehe.. ??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Hehe,stemmer vel det,men full gass er vel bedre en nesten full gass før en når toppen også? Jeg syntes vertfall det ble mer "sprut" i den nå,men det kan selvfølgelig være kun psykisk.... Placebo-effekten har vel hjelpt mange... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Hehe,stemmer vel det,men full gass er vel bedre en nesten full gass før en når toppen også? Jeg syntes vertfall det ble mer "sprut" i den nå,men det kan selvfølgelig være kun psykisk....Placebo-effekten har vel hjelpt mange... Helt klart, var litt spøkaktig ment også da. Det er jo ingen tvil om at det er forskjell på fullgass og 3/4 gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Hehe,ja skjønte det.. men har nok ikke heelt trua på at jeg vil merke det,selv om jeg selvsagt håper på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Fikk meg litt over 25 mil på rudskogen nå lørdag, og mener faktisk jeg merka ganske god forskjell på bilen... Men det regna jo selvfølgelig trollkjærringer, så toppfarta og rundetider kan ikke sammenlignest med tørt føre... Prøvde å slippe gassen en cm ut og kjenner god forskjell på den siste centien. Skal skifte skiver fremme da det er voldsomt kast i de jeg har nå, det er uoriginale skiver fra koed mener jeg, nå blir det originale fra gs. Ellers skal bilen få hvile til Vålertreffet tenker jeg, da den fungerte utmerket nå i helga... Et bilde som hagenissen tok..: Vått ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Er flott den bilen din. Og ja, jeg vet jeg har sagt det før - men den fortjente å høre det en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Er flott den bilen din. Og ja, jeg vet jeg har sagt det før - men den fortjente å høre det en gang til Takker.. Ser litt kjedlig ut med banehjula da, men de er ganske praktiske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Har kjøpt meg nytt hus så har ikke blitt så mye bil. Men idag fikk gamlingen første vask på nytt tun... Måtte feirest med litt voks da det er ei stund siden. Så tenker jeg bilen skal inn på mitt "verksted" for en liten sjekk før den skal få eu-kontroll. Skal skifte bremseskivene foran, de har jeg fått, og så har jeg ei dårlig lykt. Har komplette doble lykter liggende, men veldig usikker på om jeg vil bytte. Skiller seg mer ut med enkle lykter da nesten alle andre har doble..... Må også se litt på eksosen da noe klirrer under og det høres ut som den har litt frieksos. Etter det skal vel bilen på høsttreff til bmwccn m&r, noe autoslalom og så bmw-dagene på våler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Synst du skal fortsatt ha enkle lykter! Er liksom en del av bilen din det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Enig der, doble lykter har ikke noe på din bil å gjøre, så jeg stemmer for å beholde de enkle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Blir nok å beholde de originale enkle ja.. Har kjøpt ny den som er dårlig.. Henta ny skolevogn idag : Foreløpig meget fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Flott arbeidsplass! Mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hadde den inn her og jeg meden jeg var i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Håhå, tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå