Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe,stemmer vel det,men full gass er vel bedre en nesten full gass før en når toppen også? Jeg syntes vertfall det ble mer "sprut" i den nå,men det kan selvfølgelig være kun psykisk....;)

Placebo-effekten har vel hjelpt mange...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,stemmer vel det,men full gass er vel bedre en nesten full gass før en når toppen også? Jeg syntes vertfall det ble mer "sprut" i den nå,men det kan selvfølgelig være kun psykisk....;)

Placebo-effekten har vel hjelpt mange...;)

Helt klart, var litt spøkaktig ment også da. Det er jo ingen tvil om at det er forskjell på fullgass og 3/4 gass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg litt over 25 mil på rudskogen nå lørdag, og mener faktisk jeg merka ganske god forskjell på bilen...;) Men det regna jo selvfølgelig trollkjærringer, så toppfarta og rundetider kan ikke sammenlignest med tørt føre...

Prøvde å slippe gassen en cm ut og kjenner god forskjell på den siste centien.

Skal skifte skiver fremme da det er voldsomt kast i de jeg har nå, det er uoriginale skiver fra koed mener jeg, nå blir det originale fra gs.

Ellers skal bilen få hvile til Vålertreffet tenker jeg, da den fungerte utmerket nå i helga...:)

Et bilde som hagenissen tok..:

5vhvke8u233vq7xo1dvy.jpg

Vått ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flott den bilen din. Og ja, jeg vet jeg har sagt det før - men den fortjente å høre det en gang til ;)

Takker..:) Ser litt kjedlig ut med banehjula da, men de er ganske praktiske...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg nytt hus så har ikke blitt så mye bil. Men idag fikk gamlingen første vask på nytt tun...;) Måtte feirest med litt voks da det er ei stund siden.

rbdmcgttc3nmd5hiasnq.jpg

Så tenker jeg bilen skal inn på mitt "verksted" for en liten sjekk før den skal få eu-kontroll. Skal skifte bremseskivene foran, de har jeg fått, og så har jeg ei dårlig lykt. Har komplette doble lykter liggende, men veldig usikker på om jeg vil bytte. Skiller seg mer ut med enkle lykter da nesten alle andre har doble.....

Må også se litt på eksosen da noe klirrer under og det høres ut som den har litt frieksos.

Etter det skal vel bilen på høsttreff til bmwccn m&r, noe autoslalom og så bmw-dagene på våler..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...