Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Skal male med epoxy ja. Lurte på flis,men orker ikke all jobben nå...:) har ikke bestemt meg for bukk nei,og stresser ikke enda. Fortsatt fornøyd med maxjax'en?

Er epoxy vi og har i garasjen, utrolig mye lysere og lettere å holde reint:)

Maxjax en har løftet litt skeivt siste tiden, pga luft i systemet. Skal gå over alle koblinger, men bortsett fra dette fungerer den utmerket. Hvilken takhøyde har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 260 i takhøyde,så heller mot en techlift da den løfter litt høyere en maxjax. Skal også ha meg større garasje etterhvert, og da vil jeg kunne ta bukken dit og få utnytta den enda bedre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott e21 du har :)

Ja, den er knallfin...

Jeg har fulgt denne tråden fra dag èn, og jeg må jo ærlig innrømme at i begynnelsen trodde jeg aldri at det skulle bli et ferdig produkt.... Mye rust og litt "kummerlige" arbeidsforhold.... men så feil kan en ta...

Jeg husker godt de første bildene:

q3vkj1twwdunff6z3hf9.jpg

a63dhgyulo5don85qofd.jpg

Og idag, 4 år senere, har han et smykke av en E21 - og en fin nybygget garasje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott e21 du har :) så ut som den gikk godt også på videoen :)

Takker,flytter helt ok på seg, men river ikke skinnet av noen pølser for å si d slik...:)

Pedi: Hehe,var noe skeptisk selv i starten....idag forstår jeg ikke at jeg orka å holde på under slike forhold, men tror det var suget etter en e21 som drev meg.

Når det gjelder løftebukk er ikke den jeg har sett meg ut fullsizer heller, tror de bygger mer en 260? Den jeg har sett meg ut løfter 150 og da har jeg god plass på en stol under. Skal jeg stå må bilen betraktelig mye høyere da jeg er 190 høy.... Så får se hva jeg klarer av høyde i den nye garasjen (når den en gang kommer) , men har mine tvil til at jeg klarer en fullsize. Bor i et tett byggefelt med naboer tett på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt rart hvor mye man faktisk "gidder" når man virkelig vil noe..

Av en eller annen merkelig grunn er det liksom ingenting som stopper når det er bil det gjelder :roll:

husker gått hvordan den første turbo E30'en min begynte å slure og jeg lå på rygg på snaøen for å skifte olje og filter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ja er rart det der,hvor stort pågangsmotet kan bli..:)

Fikk meg en liten nedtur idag,var innom en fargehandler og skulle få tips om epoxy. Da fikk jeg vite at jeg må vente ca 300 døgn til før jeg bør ha på noe på betongen....siden jeg har støpt 15cm plate tok det laaaang tid før den er tørr nok. Så får smøre meg med tålmodighet og ikke epoxy...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har noen småprosjekter på gang! Skal bytte gulvteppe til et jeg kjøpte av bjørnar-a, rydde opp i ledninger under dashbordet da det har blitt mye rot der... Skal også legge opp ledninger og koble opp til instrumenter i alpinahuset som skal på dashen..:)

Har også bytta eldelen på tenninga da denne kødda litt ifjor.

B611546B-443C-4B17-8A7C-6CF49987DE29-28615-00001A0C7CCF0E5D.jpg

Fint å se at dørken var like fin under teppe/isolasjon..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble bra, så utrolig grå/svart ut, er det nytt? Mitt gulvtrekk ser litt blått ut....ikke helt fornøyd med det.

Ja du må selfølgelig gå for techlift har du mer takhøyde:)

Nei er nok godt brukt...men fikk en grundig vask tidligere i høst. Ser helt ok ut..:)

Klarer ikke helt bestemme meg med tanke på bukk, har ikke så mye ekstra plass i denne garasjen så veldig usikker på om jeg skal handle nå.... Hvor bredt måler du totalt på utside søyler med maxjaxxen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...