Gjest Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 rått prosjekt digger disse gamle bilene. stå på
Jås Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Ja håper det blir bra med halvblank,om ikke så blir det vel å prøve en gang til.. Stianguten,takker..
E30_Dale Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Var det 81' du har? Har nettopp skaffet meg en sen 76' 316 jeg også. M10B16 du bruker eller har du skaffet deg M10B20?
Jås Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Ja stemmer,81...men har motor fra 77,en m10b20... Min hadde originalt b18...er det b16 som står i din?
Jås Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Har da fått igjen deler fra pulverlakk,blei jævlig bra om jeg skal si det selv.. Så nå har jeg startet montering av forstilling,og lister rundt om... Fått på plass traversen: Venstre side: Høyre side,mangler bærearm,fikk til en citroen av alle ting... Sideruter bak: Har fått feil bremseklosser og,eller det mangler vertfall spor til slitasjevarsler....
Simon S Arvesen Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Dette var griselekkert! Hvem sannblåste og lakerte traversen? Kjekt å se folk som tar vare på E21! Gler meg til å se sluttresultatet
Jås Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Dette var griselekkert! Hvem sannblåste og lakerte traversen?Kjekt å se folk som tar vare på E21! Gler meg til å se sluttresultatet Sandblåseren i Ørsta.. Og pulverlakkert av en på Ørsta stål...ble utrolig bra...
sladjan Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Ser veldig bra ut dette jås Håper på å se bilen når jeg skal innom ørsta eller på treff Tid du har planer om å lage den ferdi da?
Jås Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Ser veldig bra ut dette jås Håper på å se bilen når jeg skal innom ørsta eller på treff Tid du har planer om å lage den ferdi da? Planen er vel å få den ferdig til sommerens treff,men er mye arbeid igjen så får se... Ufattelig mye pirkearbeid som tar tid..
Jås Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Har fått i deler av maskinisten igjen idag...har ikke hatt på toppen da jeg mangler litt deler til den før den er komplett. På vei inn: Skal ha nye motorfester,men de er self ikke dukket opp i posten enda...så motoren er løs,ligger bare på de gamle festa.
Østgaard Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Blir et strøkent motorom vertfall. Slik som resten av bilen
Davidsm3 Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Tøff e21.! gle meg stil å se ferdi resultat
karsten Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 må få si at dette er vel noe av det bedre prosjektet jeg har sett på mange år, nesten litt misunelig og får lyst til å gjøre dette med Baur cab`n min.
Jås Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Takker... Har fått gjort litt mer,har blant annet fått på toppen med ny kam fra kmcams...kan anbefale den gjengen på det sterkeste angående service... Ellers fikk jeg en pakke fra gs igår,med en god del småtterier som filter,plugger,klips og mye annet småtterier...
Jås Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Då har bilen blitt starta for første gang på leeeeeeenge..måtte bare montere på eksos og innsug for å teste.. Starta lett og hørtes frisk ut,og ingen lekkasjer å spore.. Skal ryddest endel her da,lage nytt ledningsnett,og innsug me gasser skal bli til noe annet... Hadde tenkt å bygge om til innspr,men har slått fra meg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå