Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Var på tracday på vålerbanen nå fredag,der var det mye gromt gitt!! Fikk testa brenser skikkelig,og det funka knall..:) Fører ble sliten lenge før bilen!

Har oljetemp opp mot 120 grader, usikker på om det er for høyt? Kjører castrol tws.

0117C195-D5C0-4B76-A49D-9EFB3DFA5508-46984-000012F4619C8762_zpsb788589b.jpg

Vel hjemme og nyvaska,klar til bmw-dagene:

9405A688-4377-43EF-BEAA-F305E59B9C75-46984-000012F478EAF10E_zps98e68c23.jpg

Traff på denne på våler, gromt bygg ja!!

60729581-FEE4-4877-9E6C-EB716F8D0A36-46984-000012F49E7E2C3C_zpseedaf94d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,har kjøler. Men den ligger bak fronten,mistenker den kunne fått mer luft for tempen gikk bare opp til 110 tidligere. Måtte flytte den litt når jeg bygde om til dobble lykter.

Gleder meg stort til september og se bilen din i aksjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal få gjort noe med den,men castrol tws tåler fint 120 grader såvidt jeg har skjønt. Det er ikke lenge den er så høy før jeg uansett må gi meg pga sliten fører...;) trykket er fortsatt fint selv på den temperaturen. Det som er verre er antydning til trykkfall i skarpe venstresvinger,DET skal jeg få bukt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for at jeg sier at den er noe spesiellt bedre.

Men en slik har jeg på min. 19 rader. Den står også i fronten,men det er åpent rett inn på den hos meg med M fangeren. Alpinafangeren er vel ikke så åpent der.

Får den på ebay billig.

6unyneme.jpg

ypaqatan.jpg

Hva er trykkfall da? Hvor mye snakket vi om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk noen luftespalter i fronten som alpinaspoileren ikke dekker til. Rett bak skiltet,så litt luft kommer det inn der. Men merka forskjell fra da den sto mellom lyktene ja,da var den opp på 110 kun. Hvor handla du slanger og koblinger da?

Trykket var ned mot 1 bar mener jeg,litt vanskelig å se nøyaktig i fart...:) Men er kun i skarpe venstresvinger,så er vel det at oljen blir pressa vekk fra inntaket. Har et skvalpedeksel i bunnpanna, men tydeligvis gjør ikke det jobben godt nok.

Travers må modifiseres litt for å få på plass s14 panna, regner med den er bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...