Jås Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Var ute og kjørte litt en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 NyyYYydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Er så sweet den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 "Liker" Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Takk!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Var på tracday på vålerbanen nå fredag,der var det mye gromt gitt!! Fikk testa brenser skikkelig,og det funka knall.. Fører ble sliten lenge før bilen! Har oljetemp opp mot 120 grader, usikker på om det er for høyt? Kjører castrol tws. Vel hjemme og nyvaska,klar til bmw-dagene: Traff på denne på våler, gromt bygg ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Sjukt fin den e21 din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Meget bra Du har oljekjøler? Spennende å se hvordan min er mtp temperaturer på bane i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Jepp,har kjøler. Men den ligger bak fronten,mistenker den kunne fått mer luft for tempen gikk bare opp til 110 tidligere. Måtte flytte den litt når jeg bygde om til dobble lykter. Gleder meg stort til september og se bilen din i aksjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Du har den i toppen mellom lyktene foran radiator? Er det sånn orginal lang og smal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Den fikk ikke plass mellom lyktene,så er under. Er sånn lang og smal ja,finnes sikkert kjølere med mer effekt... Tenkte å ta ut motor i vinter,blir vel å vurdere annen løsning da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Nydelig bil, ingen tvil om det. Men jeg ville fått bukt med den høye oljetempen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Ja skal få gjort noe med den,men castrol tws tåler fint 120 grader såvidt jeg har skjønt. Det er ikke lenge den er så høy før jeg uansett må gi meg pga sliten fører... trykket er fortsatt fint selv på den temperaturen. Det som er verre er antydning til trykkfall i skarpe venstresvinger,DET skal jeg få bukt med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Ikke for at jeg sier at den er noe spesiellt bedre. Men en slik har jeg på min. 19 rader. Den står også i fronten,men det er åpent rett inn på den hos meg med M fangeren. Alpinafangeren er vel ikke så åpent der. Får den på ebay billig. Hva er trykkfall da? Hvor mye snakket vi om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Det er faktisk noen luftespalter i fronten som alpinaspoileren ikke dekker til. Rett bak skiltet,så litt luft kommer det inn der. Men merka forskjell fra da den sto mellom lyktene ja,da var den opp på 110 kun. Hvor handla du slanger og koblinger da? Trykket var ned mot 1 bar mener jeg,litt vanskelig å se nøyaktig i fart... Men er kun i skarpe venstresvinger,så er vel det at oljen blir pressa vekk fra inntaket. Har et skvalpedeksel i bunnpanna, men tydeligvis gjør ikke det jobben godt nok. Travers må modifiseres litt for å få på plass s14 panna, regner med den er bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå