tangorev Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Har handlet inn en turbomotor som skal innheholde smidd innmat++ Men da jeg fikk tatt en nermere titt sitter det faktisk først en std pakning så en stålpakning og deretter en pakning til mellom blokk/topp. Dette utgjør ca 5mm Forrige eier har ladet opp mot 1.6 bar uten problemer. Hva kan det være inni der som holder såpass med trykk? Noen som har vært borti det her før. Takker for svar:) Hilsen Christian
ehrnst Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 trenger ikke å være en dritt inni der egentlig. Har sett folk kjøre opp mot 1.5 bar på "orginal" motor
Kimmit Racing Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 he he.det var en ny type pakning løsning
tangorev Posted January 26, 2009 Author Posted January 26, 2009 trenger ikke å være en dritt inni der egentlig.Har sett folk kjøre opp mot 1.5 bar på "orginal" motor Er det jeg frykter ogå . Legger meg på er moderat trykk og tar evt en titt om jeg må Kan se om jeg får tatt et bilde etterpå Jess, kimmit. Bare å teste ut, hehe Ser ikke ut som en MLS heller. Er en stålpakning og ikke flere lag.
Recommended Posts