turboxs Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Ingenting slår en m20 motor jo m30 å m60 Det er mye som er slår disse 3 tilsammen......
bmwt Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Jeg syns det teiteste i ethvert bil miljø er dette med å henge seg opp i et merke. Man har liksom valgt et merke som man skal hedre resten av livet..Alle relevante merker har jo noen kule modeller. Og Audi femmer i E30, kult det vel? Alle har jo sett en E30 med BMW sekser. Men back to topic, jeg husker at denne bilen sto til salgs. Mener den sto i Arendal.. den sto i arendal ja....og hva er problemet? dette er jo knallgode motorer,ekstremt lett å få fatt i deler til trim osv...artig når folk tør å mikse litt...
BMWdrift Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Ingenting slår en m20 motor jo m30 å m60 Det er mye som er slår disse 3 tilsammen...... sant sant
Steffen.S Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 den sto i arendal ja....og hva er problemet? dette er jo knallgode motorer,ekstremt lett å få fatt i deler til trim osv...artig når folk tør å mikse litt... Ja hvorfor ikke tørre å mikse? Jeg har en trimmet AAN motor i kjelleren som bare støver. Hvorfor ikke få den brukt i en rå bil?
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Helt enig her, han har lyst og prøve på no nytt. La han prøve da vel. Kan bare tillegge at den råeste e30 jeg har sitti i hadde volvo motor. Basta.. råest bilen jeg har vert med er volvo 240 me BMW M5 turbo motor
Sjøbuse Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 råeste jeg har sett må være E30 M3 med toyota supra motor. sto til salgs på finn for lenge siden. 700 hk eller noe sånn.
sammigun Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Stemmer at bilen hørte hjemme i Arendal. Bilen til Rolf Oscar, dette. Trodde igrunn den fortsatt stod i garasjen hans, da...
ThomasB Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Det må jo nevnes at disse Audi-femmerne er utrolig villig når det gjelder trimming, samt ganske holdbare motorer. Feks. en 2,2 turbo 20v koster det ikke mange kronene å skremme litt effekt ut av.
Steffen.S Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Det må jo nevnes at disse Audi-femmerne er utrolig villig når det gjelder trimming, samt ganske holdbare motorer.Feks. en 2,2 turbo 20v koster det ikke mange kronene å skremme litt effekt ut av. Akkurat
B3KK15 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Er vel nesten bare å chippe en S2 så har du 300 hk
Kimmen Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 syntes tanken på audi 5'er er ganske god, hvor mye veier en sånn motor da? Mulig vektfordelingen blir mye bedre kontra en m5 3,8L... Og siden du allerede har en slik motor så er det jo absolutt forsvarlig og putte den i en E30. Må også spørre om hvilken girboks du så hadde tenkt og bruke?
325ti Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 mange fordeler med dette, vektfordeling. en pling og en plang sp har du 400 hk. send mannen på youtube en melding så får du hjelp;) ang girkasse, så kan du sette på kasse fra 328, finner du en med løst clutch hus, kan dette mikses. audi femmern har forøvrig samme boltmønster som endel volvo maskiner. fasit er da volvo hus på en 328 kasse;) kjkør på! vurderte dette sjøl før jeg solgte turbobørsa mi.
NeonMuffler Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 finnes hvertfall ingne tøffere lyd enn med bra trimma audi 5'er turbo
Steffen.S Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 syntes tanken på audi 5'er er ganske god, hvor mye veier en sånn motor da? Mulig vektfordelingen blir mye bedre kontra en m5 3,8L...Jeg vet ikke helt hvor mye den veier, men den er ihvertfall mye mindre og veier nok sikkert en del mindre enn 3.8literen.Det var litt kjekt å se noen gode tilbakemeldinger etter all motgangen her i starten. Måtte bare en kar til som turde å bryte det vanlige mønsteret. Neon: Er helt enig i det du sier.. En god-trimma I5 motor er verst gromt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå