Steffen.S Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Hei. Er det noen som vet om noen her på forumet som har bygget om en E30 til Audi femmer motor? Skulle hatt meg en prat med han/hun. På forhånd takk. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Hei.Er det noen som vet om noen her på forumet som har bygget om en E30 til Audi femmer motor? Skulle hatt meg en prat med han/hun. På forhånd takk. Mvh hvorfor "auda" motor, er ikke motor'ene fra bmw bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hb_racing Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Det her er vel å blande kortene litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Liker ikke helt denne tanken... Free bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 blasfemi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Audi 5`ern har jo ganske feit lyd, men strir fortsatt imot min religion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 det passer nok bedre med en audi 80 eller no'. Men for all del.. alle kriger starter med sammenblanding av naturlige motsettninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Audi 5`ern har jo ganske feit lyd, men strir fortsatt imot min religion Men ikke så fet som en Bmw sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 det passer nok bedre med en audi 80 eller no'. Men for all del.. alle kriger starter med sammenblanding av naturlige motsettninger. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Audi 5`ern har jo ganske feit lyd, men strir fortsatt imot min religion Men ikke så fet som en Bmw sekser. Nei det er heilt sant Ingenting slår en m20 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg syns det teiteste i ethvert bil miljø er dette med å henge seg opp i et merke. Man har liksom valgt et merke som man skal hedre resten av livet..Alle relevante merker har jo noen kule modeller. Og Audi femmer i E30, kult det vel? Alle har jo sett en E30 med BMW sekser. Men back to topic, jeg husker at denne bilen sto til salgs. Mener den sto i Arendal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Dette er jo som å spise mat uten smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Syns det er helt kurant å tørre mixe litt, ingen hadde sagt stort om han hadde putta i en Corvette LS6 V8 for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Ingenting slår en m20 motor jo m30 å m60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Helt enig her, han har lyst og prøve på no nytt. La han prøve da vel. Kan bare tillegge at den råeste e30 jeg har sitti i hadde volvo motor. Basta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå