Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  dirtydicky skrev:
ER alle helt blåst? eller e det meg?

han selger ORGINALE aldså slike alle dere har orginalt i deres ECU. så det hjelper ikke noe å bytte ut den gamle og sette inn helt lik en.

uanset så hjelper det ikke på HK på en b20 eller b25 med chip. man flytter bare turtallsperra

Du er første som har påpekt dette :) hehehe. Men. Det med trimchip og at det ikke øker hk må jeg nekte på. De chippene jeg får tak i øker effekten ja, inntil 20 hk. Jeg har selv montert disse i begge mine e-36 og jeg merket god forskjell. Spes på 320, den ble myye kvikkere i akks samt økte turtallsperra til 7000.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vis du har papirer på at du henter ut 20 HK av den 2 liter med en chip, er du nok værdens heldigst mann.

kan du dokumentere dette kjøper jeg hele frabrikken :P

Skrevet

At den henter ut 20 exakt på 2 litern kan jeg ikke stå værfast på, men at det er grei forskjell har jeg selv merket. Jeg har sett papirer på effekt økning i både hk og dreimoment fra leverandøren ja, men kan ikke gå 100% go for dette da jeg selv ikke har testet dette med all verdens teknologi.

Skrevet

tipper du henter ut 1-5hk

har du derimot alværdens med gromdeler på b20n. klarer du nok mer.

men har selv chip på min 328, så er ikke imot chip på sugemotor. gøy å dra den lagt på gira :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...