StianA Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 skaffer du andre enn bmw? har desverre ikke mulighet og skaffe andre
T_A_L Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 har du fler igjen? send meg pm vis du har.
StianA Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 har du fler igjen? send meg pm vis du har. du har pm
StianA Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 har du fleire igjenn? jepp i skrivende stund har jeg 8 stykker igjen
StianA Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 sku gjerna hatt eit eg. du har PM
spruddel Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Går det greit å klippe det til for mindre pc-er?
HMW Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Konseptet er jo greit nok, men de bildene du viser er ikke akkurat bra reklame synes jeg. Mulig det skinner fra noe annet... ser ut som det er en del luftbobler under.
StianA Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Konseptet er jo greit nok, men de bildene du viser er ikke akkurat bra reklame synes jeg. Mulig det skinner fra noe annet... ser ut som det er en del luftbobler under. Hei Ja det er som du sier luftbobler, Pcen jeg la denne på hadde en del store riper osv derfor fikk den bobler, pluss at jeg er veldig utolmodig så jeg klistra den på i full fart så dere kan se hvordan det blir. men greia er jo at den skal beskytte lokket da så det ikke blir ripete og stykt, noe jeg vil påstå den gjør da den er ganske tykk.
StianA Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Går det greit å klippe det til for mindre pc-er? sendt svar kanskje, men ja det går ann, litt usikker på hvor liten det er snakk om, litt kjipt og klippe i stykker rondellen da. men si hvor står skjerm du har så skal jeg måle for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå