Andy Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Motor 5000.- Girkasse: 3000.- Motoren og girkassa sitter sammenskrudd og komplett med svinghjul og clutch osv. nå, kan selges samlet for 7000.- Var i dagelig bruk frem til det ble plukket ut etter at bilen ble skadet. Bud vurderes ved lav respons. Står i Aremark. (Ved Halden.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 hei , Kan du si vilken årsmodell motoren er og km stand . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Årsmodell 1993 Km stand, ca. 170 000. (med forbehold, kan sjekke triptelleren senere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 sviver den fint ? noe rasling fra kjede , tikking ? følger alt med ( starter ,dynamo, Coiler, ledningsnett) ? Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Jeg kjøpte bilen som delebil etter den var skadet og har ikke startet den selv. Jeg spurte selgeren om det samme da, og fikk beskjed om at motoren fungerte 100%. Har desverre ikke noe mer info. Starter, dynamo og kabelgate er med. Det følger også med 2 coiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hei . Byr deg 5000 for motor og girkasse Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Ikke noen mulighet for at du har potta også da, og har lyst til å selge den til meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Beklager, den har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 er budet for lavt ? ser du skriver vurderer bud ved lav respons . Men det koster jo litt for meg å få hentet motoren / gir siden jeg bor på andre side av landet . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Oi! Beklager, jeg fikk ikke med meg den posten engang. Litt av en selger denne kar`n.. Jeg er i dialog med en til som er interessert men som ikke helt har bestemt seg, så jeg er skeptisk til å gå ned 2K nå. 6000.- så er den din, evt. hvis han andre trekker seg kan jeg sikkert gå ned litt til men det vet jeg ikke før neste uke. Takk for budet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Ok , jeg tenker litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er lov! Du får evt. ta deg en "harry tur" til Svinesund med det samme du er her, så sparer du brått inn hele greia! Hører jeg ikke noe fra deg før, så poster jeg her hvis jeg reduserer prisen eller den blir solgt. Mvh. - Andreas - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Motor 5000.-Girkasse: 3000.- Motoren og girkassa sitter sammenskrudd og komplett med svinghjul og clutch osv. nå, kan selges samlet for 7000.- Var i dagelig bruk frem til det ble plukket ut etter at bilen ble skadet. Bud vurderes ved lav respons. Står i Aremark. (Ved Halden.) Er motor solgt? Henter motor neste helg om den ikke er solgt... Tor Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Motoren står her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 jeg byr deg 4000 for motor å kan hente ganske fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå