S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Må jeg bytte min orginale midtkonsol for å få plass til armlene? eller passer det på orginal midtkonsoll på noen måte? Takker for hjelpen på forhånd Mvh S.Arnesen
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 du får med alt i min pakke... jepp, og jeg har vurdert det, men når du skal ha summen for dette + 200kr for pakking + porto så er det ikke interresant lenger dessverre...
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 selve konsolen må byttes ja ok, var det jeg så for meg.... Takk for raskt svar
lloydsb Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 ikke noe problem hadde armlene i den gamle coupen.. Så når jeg fikk min måtte jeg ettermontere, har du en gang hatt klare du det ikke uten! er noen få bilder og litt forklart åssen jeg gjore det på prosjektråden min, hvis du har interresse av og se på det.
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 ikke noe problem hadde armlene i den gamle coupen.. Så når jeg fikk min måtte jeg ettermontere, har du en gang hatt klare du det ikke uten! er noen få bilder og litt forklart åssen jeg gjore det på prosjektråden min, hvis du har interresse av og se på det. Kjenner til "problemet".. hehe Hadde det i min gamle e34, så jeg savner det en smule i e46'n Titta på tråden din, nydelig farve på tralla
lloydsb Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 ikke noe problem hadde armlene i den gamle coupen.. Så når jeg fikk min måtte jeg ettermontere, har du en gang hatt klare du det ikke uten! er noen få bilder og litt forklart åssen jeg gjore det på prosjektråden min, hvis du har interresse av og se på det. Kjenner til "problemet".. hehe Hadde det i min gamle e34, så jeg savner det en smule i e46'n Titta på tråden din, nydelig farve på tralla hehe, takk.. my bad så det ikke før nå at du hadde e46, da hjelper det lite og "lette" evt montering av armlene, hvis du skal handle.
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 hehe, sant det, men det bygger vel på samme opplegget ville jeg tro...
lloydsb Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 hehe, sant det, men det bygger vel på samme opplegget ville jeg tro... nja, dårlig peil på e46. Endel peil på e36:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå