Rune B. Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Bra kjørt i helgen Rune!Så ut som bilen var blitt noe mer lurvete enn på side 2 i tråden din hehe Hadde vært kult å samla BMW folket en dag. Dere er jo en trio allerede, så er vi jo tre her fra Bristolgarasjen med M-biler... Drikke cola og sparke dekk vettu Tusen takk for det Bjørnar. Prøver jo så godt jeg kan med gammal redskap og erfaring fra traktor sladding heime på garden Begynner å bli litt sigen nå ja Må ta en skikkelig "shine" til vinteren. Lakke den opp igjen, og gå over karossen litt. Det hørtes ut som en bra plan. Nå er det vel litt pause i terminlista en stund også. Tatt et møte en dag. Spist en is eller to
KingB Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Det hørtes ut som en bra plan. Nå er det vel litt pause i terminlista en stund også. Tatt et møte en dag. Spist en is eller to God ide! Hvor er det dere egentlig holder til...?
Just-turbodiesel Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 jælare rå bil + bra kjøring på rudskogen. Blei så lei alle de stygge e30'ne på banen, så godt du fikk meg til å åpne øynene litt hehe
thorbis Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 vi holder til i hønefoss område vi bjørnar. det herlige bygdelivet osv:P hehe mvh
///Naitsirk Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Bra kjørt i helgen Rune!Så ut som bilen var blitt noe mer lurvete enn på side 2 i tråden din hehe Hadde vært kult å samla BMW folket en dag. Dere er jo en trio allerede, så er vi jo tre her fra Bristolgarasjen med M-biler... Drikke cola og sparke dekk vettu Har joina "sparke dekk" klubben nå jeg og Rune hoho
thorbis Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 nja. vi holder jo til uttafor da kristian og der kan du vel kalle det bygda hehe. så du suste forbi lokale tankestasjon i dag. liker lyden i bilen din ass. blir litt mye OT her no runemann men det får du bare finne deg i din lille ordrunker:P hihi
///Naitsirk Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Hehe Så sant så sant, er ikke mye bytendens hos Runemann ihvertfall . Nå aner jeg ikke hvor i verden du holder til så deg kan jeg ikke si noe på gitt Jeg gjorde det ja, det stemmer det vettu. Var på bmw å fikk koda om ews'en min så jeg kunne bruke 2,8 hjernen men det viste seg det at da vi fikk den til å funke så gikk den å fuska på lavt turtall Så får stikke opp igjen å kode den om med 2,0 hjernen en dag. Da gikk den klokkereint
thorbis Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 hehe oki. kan vel si det sånn at det er byde landskap der jeg holder til også. er ikke så langt borti gata fra runemann. du kjører med 2.0 hjerne nå altså? blir bedre og kjøre med 2.8?
///Naitsirk Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 nei jeg kjører med 2,8 hjerne nå...det som er så inni hamperæva rart Den går å fusker med 2,8 hjernen, men med 2,0 så er den helt perfekt
thorbis Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 hmm er sikker på at det ikke står 2.0 på blokka:P hehe
///Naitsirk Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 haha...morroklumpen!! Hmm ---> ut å sjekke.....
Rune B. Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Her er noen vingle bilder fra Gatebil i helga:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå