Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei så faen! Akkurat nå som jeg hadde slått fra meg detta. Hvor mye blir detta i norske kroner da gutter? Og hva vil effekten havne på tru? Blir bare sånn halveis detta sikkert. Mer vekt i fronten uten så mye mer punch. Eller tar jeg feil nå?

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den kommer på ca 21979,99 norske blanke kroner. Da har jeg ikke regna med vekslingsgebyr og såkalt mums altså.

Det begynner å ta av her. Ser for meg at jeg bilr forbikjørt eventuelt torpedert av 3 stykk fra feil siden av fjorden til neste sommer :)

Skrevet

hehe spørs om du ikke må få fart på 7èrn nå trond for da ere bare og dra igang med masse røyk og borte er du og etterlater oss andre i skya hehe :D

Skrevet

thorbis: Legger bra langsida til med 7'rn så er det ikke lett å komme forbi :)

Ole Anders: Sant det. men tror ikke du har blitt noe bedre selv om du har blitt medlem av Opplands-mafiaen! Rundetiden er vel fortsatt viktigest? ;)

Skrevet
Nei så faen! Akkurat nå som jeg hadde slått fra meg detta. Hvor mye blir detta i norske kroner da gutter? Og hva vil effekten havne på tru? Blir bare sånn halveis detta sikkert. Mer vekt i fronten uten så mye mer punch. Eller tar jeg feil nå?

Tipper på rundt 450 hester jeg 8) Løp å KJØP :D

Skrevet

Tipper på rundt 450 hester jeg 8) Løp å KJØP :D

Stemmer det! Fikk mail av fyren nå. Skulle være ca 450hk med dette settet. Men jeg liker å bruke bilen skikkelig, og trur nok at holdbarheten vil lide kraftig av dette settet. Så jeg trur jeg legger de 22 000kr i madrassen, og bruker av de til bensin og treffavgifter :wink: Klarer nok å kjøre mye bedre med den laveffektsmotoren jeg har i dag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...