thorbis Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 etter ryktene på bygdi så har han vært barnevakt i kveld hehe
///Naitsirk Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Funka pressverktøyet jeg lagde til deg ? Litt spent på om jeg brukte riktig mål =P
Rune B. Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Du er superrask Kristian! Helt rått Har ikke fått prøvd det enda, håper jeg får sett på det i kveld. Du får ta deg en tur opp hvis du kan.
///Naitsirk Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Da får jeg ta turen opp =) Trenger eksakte mål på hullavstand i fjørbeinet ditt også til fjørbeinspaceren så..
Trond.S Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Hallo! Har et par biler som trenger sånne spacere jeg også Kristian. Gidder du å lage til 10mm skuer selv om Rune trenger med 12mm til den hvite. Hilsen Trond
thorbis Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 de er vel for og rette opp styrestaget da det peker veldig oppover når man senker. er litt ute på isen her men mener det heter noe så flott som ackerman vinkel eller noe lignende.
H_Vatn Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 er det mulig og få lagd ett sånn sett med spacere til meg og kanskje? har vært på frøya banen i hele dag og det ga mersmak for og si det sånn! blir kjøring igjen i morgen og
///Naitsirk Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Jeg trenger ihvertfal mål før jeg i det hele tatt kan begynne å tenke på å lage noe. Er ferdig med eksamen 12.Mai så er maskinene ledig da så skal jeg prøve å få fiksa noe etterhvert. Kan evt kjøpes her med litt mer fancy look. Dog uten flytting ut av org posisjon.
destroyy Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Hva er hensiktet og hvor monteres dette a? Har jo senka min ganske mye så er det kjekt å ha kanskje jeg skulle skaffet no slikt
///Naitsirk Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 http://www.teamdfl.com/bmw/e28/steering ... acers.html
Rune B. Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Ta deg en tur opp så fort du har mulighet da Kristian. Må ha møkka klar til 22. mai veit du..=) Har alle målene du trenger. Montert det andre du har lagd. Helt topp. Bare å sende regning..
destroyy Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Kanskje derfor jeg har fått så rar camber på ene siden kontra den andre når jeg senka ganske mye da eller? Mye tar du for å lage no slikt til meg å a kristian?
Trond.S Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Dissa spacera gjør ikke så mye mer spessielt enn å flytte ut bunn av fjærbeinet som gir mer negativ camber og bitte litt bredere sporvidde. En annen fordel er at alle stagene i forstillinga blir retta opp og ikke pekende oppover som de har lett for å gjøre på en senka bil. På e28 har jo casterstagene en tendens til å stange i karosseriet ved banekjøring også Rune: Fikk dere inn motoren i dag? Åssen ble overgangen mellom kvist-røyr og ecosos? destroyy: Om du har fjorskjellig camber på hver side må noe være bøyd eller feilmontert. Mål alle klaringer du kan finne for å finne ut hvor feilen ligger Halfdan: Ikke skuffa over bilen skjønner jeg. Da kommer du vel til Rusleskogen den 22-23 mai da? Hilsen Trond
H_Vatn Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Halfdan: Ikke skuffa over bilen skjønner jeg. Da kommer du vel til Rusleskogen den 22-23 mai da? Hilsen Trond litt tung utveksling så den er ikke like villig i alle gir. men funker helt greit ja egentlig. begynte og få dreisen på kjøringa utover på søndag så da ble det bra. og kjøre til rudskogen og utpåbanen tror jeg ikke at jeg tar sjansen på altså. skal jo komme meg hjem igjen og. hadde jeg hatt lappen på henger så hadde jeg sikkert kunnet kjørt nedover med den på henger:P vis den ikke går igjennom så blir det renbanebil så da må jeg ta lappen på henger og da blir det flere treff:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå