Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
endelig kom det prosjekt tråd om denne:)

her skal det følges med:)

Hehe.. Skal prøve å holde den oppdatert sånn noenlunde hvertfall. har ikke bilder av alt da desverre.

Skrevet
Hvor er det blitt av hvite blinkers? :o

De er blitt lagt til siden til fordel for orange blinkers. Siden jeg er en gammel mann på 26 år, så har jeg faktisk forandret smak til at jeg liker orange best. Hvertfall på hvit bil. Syns det blir litt tamt med hvite på denne.

Skrevet
Lurer på om diffen jeg har stammer fra den hvite e28n? :D

Den kom fram til Bodø altså? Det var bra :D Fått deg en stram og fin diffbrems der :!:

Ja den kom den :D Mener jeg sendte deg en mld når jeg hadde fått den?

Den virker tight og fin og glir lett rundt ja.. Har ikke fått testet sperre virkningen enda siden medbringerne er til dreiing. Skal ha den på e30 så de må modifiseres litt.

Blir gøy å sette boltene i medbringerne og teste sperrevirkningen med 2 brekkjern :D

Skrevet

Heisann!

Var på tide at du fikk snekkra sammen en tråd om denne bilen altså. Ser du har klart å skrape sammen bilder fra åssen den var når den ble henta fram til i dag. Har egentlig hatt det ganske mye moro med den. Som den kvelden du, Ole og jeg henta den i Tønsberg. Var det ca 1,5 til 2 cm slark i ene styrekula? Var litt ufin å ta feltbytte med da :)

Også tysklandsturen 07 med havariet, den går inn i historieboka mi. Har vel aldri blitt kalt idiot så mye hverken før eller siden.

Får bidra med et lite bilde fra den turen jeg også da:

wsqhy8rxxms5ocwd6z6q.jpg

Og et par av bilen like etter den var ferdig og kjøreklar med 3,5l:

7412.jpg

7413.jpg

Gleder meg til sommer'n jeg nå :)

Hilsen Trond

Skrevet

Steike tøff bil!

Men jeg lurer på hvor du har fått tak i de gule lyktene?.. er det film, eller er de orginale gul?..skulle gjærne hatt det på min e28:)

Skrevet
Heisann!

Var på tide at du fikk snekkra sammen en tråd om denne bilen altså. Ser du har klart å skrape sammen bilder fra åssen den var når den ble henta fram til i dag. Har egentlig hatt det ganske mye moro med den. Som den kvelden du, Ole og jeg henta den i Tønsberg. Var det ca 1,5 til 2 cm slark i ene styrekula? Var litt ufin å ta feltbytte med da :)

Også tysklandsturen 07 med havariet, den går inn i historieboka mi. Har vel aldri blitt kalt idiot så mye hverken før eller siden.

Får bidra med et lite bilde fra den turen jeg også da:

Og et par av bilen like etter den var ferdig og kjøreklar med 3,5l:

/fora/Upload/7413.jpg

Gleder meg til sommer'n jeg nå :)

Hilsen Trond

Dæven! flotte bilder trond!

Skrevet

Raste dere en motor på vei til tyskland? Eller i tyskland... Hørtes kjipt ut. Joda den grønne er grei den, men ikke strøken i lakk. Men teknisk og rustmessig er den bra. Har litt trøbbel om dagen er redd jeg har fått lekk i mls med vann i olja. Men olja er fin i farge så mulig det er bensin. Skal se i morra hva jeg finner ut. Skal mapper fredag om alt fungerer, går får 500hk på hjul så får vi se hva vi greier. T

Skrevet
Raste dere en motor på vei til tyskland? Eller i tyskland... Hørtes kjipt ut. Joda den grønne er grei den, men ikke strøken i lakk. Men teknisk og rustmessig er den bra. Har litt trøbbel om dagen er redd jeg har fått lekk i mls med vann i olja. Men olja er fin i farge så mulig det er bensin. Skal se i morra hva jeg finner ut. Skal mapper fredag om alt fungerer, går får 500hk på hjul så får vi se hva vi greier. T

Den første m30b35 motoren som satt i bilen gikk til dundass midt i tyskland på vei til ringen. Toppen sprakk og vi stod på en rasteplass langs autobahn og surra.. Men det ordnet seg det også. Kanskje Trond linker til reisebrevet vi skreiv?

S38 motoren rasa siste treffet i år på Våler. Da gikk alle ventila åt skogen, og det ble ganske så omfattende overhaling. Satser på at den er i topp stand nå.

500hk i en e28 må være sjukt heftig! Syns det går greit med den strikkmotoren jeg har i min jeg. Håper du får fine tall! 8)

Skrevet
Steike tøff bil!

Men jeg lurer på hvor du har fått tak i de gule lyktene?.. er det film, eller er de orginale gul?..skulle gjærne hatt det på min e28:)

Hei. takk for skryt. Moro det.

Du får ikke tak i originale gule lykter til e28 desverre. Jeg har brukt en film på lyktene. Det er greit nok på en slik bil. Finish står ikke i høysete akkurat. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...