Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flotte bilder fra Ringen...! :D

Opp med reisebrev nå! Ser det filmes også... host...trenger jeg spørre :mrgreen:

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Han som bygde buret ditt, tar han på seg flere oppdrag? og bygger han bur som kan bli godkjent for drifting serien?

Eventuelt om jeg kunne fått nummeret hans på pm :)

Skrevet

Mye kluss i år gjorde jo at det ikke ble så alt for mye kjøring, men super artig at bilen virka i tyskland og at det ble en fin tid på Rudskogen på siste treffet :D

destroyy: Tror ikke du skal håpe for mye på det. Han er onkelen min og gadd ikke å sveise til meg når jeg spurte han i vinter.

Hilsen Trond

Skrevet
Mye kluss i år gjorde jo at det ikke ble så alt for mye kjøring, men super artig at bilen virka i tyskland og at det ble en fin tid på Rudskogen på siste treffet :D

destroyy: Tror ikke du skal håpe for mye på det. Han er onkelen min og gadd ikke å sveise til meg når jeg spurte han i vinter.

Hilsen Trond

Ja, den tiden vi klarte på Rudskogen på siste treffet kommer jeg til å leve på i hele vinter.. :D

Skrevet
åssen er det å kjøre ned til tyskland med denna? hehe gåen i ryggen etterpå da el?

Det blir for ille. Orker ikke sånn sjølpining lenger. Bilen ble dratt på henger. Det er den greieste løsningen når bilene begynner å bli såpass rigget til banebruk som denne. Er fort et og annet som kan bryte sammen også :wink:

Skrevet

Haha.. flott bilde!! Idioten som kjører sitter å lurer på hvor i h.lvete sporet går og Andreas lurer på hvilke menighet han skal melde seg inn når om han kommer levende fra turen med den vinglete og håpløse sjåføren :)

Skrevet

Hilsen Trond

Aha , ok :(

Skrevet

Hilsen Trond

Ja, den tiden vi klarte på Rudskogen på siste treffet kommer jeg til å leve på i hele vinter.. :D

Hva var tiden?

Skrevet

Ikke så lett å si nøyaktig tid med stoppeklokka på en Sony Ericsson K660i, men jeg stod å glante rett fram mot samma punktet og stoppa klokka så likt jeg kunne hver gang. Da ble det 3 runder uten mye forstyrrelser på banen som ga 1.08,3 1.07,4 og 1.07,7. Om man ikke skal stole blindt på fingertuppen min og heller være pessimist blir hvertfall gjennomsnittet 1.07,8. Jeg stoler hverfall på at 1.07-grensa er knekt med gamle e28n på Rudskogen :) Det ga tilbake håpet om at e28 er "rette" bilen å bygge på :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...