Rune B. Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Hva er vekta på e28´en?! Lurte på fremgangsmåten ved nedpussing av felgene og lakkeringen! hvis du hadde orka å skrive det ned til meg hadde det vært flott! Meget pen e28. mvh Hylle. Bilen er kun pen på avstand.. hehe.. Men den er fin fin til banebruk da. fikk faktisk en overraskende 3.plass på Gatebil!! Vekta på min e28 er forhåpentligvis rundt 1300kg. Kanskje litt over. Ikke akkurat optimal banebil, men litt annerledes er det jo
Rune B. Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Lak den bensin også?5-6000rpm i timesvis?? Hehe, gærninger Nei, den lakk ikke bensin, men s38`n gikk ikke helt reint desverre så den fikk nok mer bensin enn den trengte. Og da ble det litt ekstra sovemiddel for de inne i bilen.. ikke helt sundt, men både Ole og jeg er noenlunde likedann som før turen..
thorbis Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 blei du ferdig med bremsene i sta ell rune? jeg sovna på sofan når jeg kom hjem jeg:P hehe mvh
Rune B. Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 blei du ferdig med bremsene i sta ell rune?jeg sovna på sofan når jeg kom hjem jeg:P hehe mvh 540 bremsene er på plass på 535`n ja. Men må maskinere litt på skivene til 536`n før de kommer på er jeg redd. Vil ha sånn en unbrako som holder de fast. Må bytte bremserøret fra ene siden også. Siden den ikke ville løsne.
thorbis Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 okay. mener jeg skal ha noen umbrako skruer som passer fint til det. har gjort det p\å min oxo.
Trond.S Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Blir bra detta. Kommer nok til å skubbe godt Håper du blir fornøyd med dem og får kjørt mye og problemfritt til sommer'n. Har jaggu vært nok uflaks de siste 2 åra. Da blir det solide bremser til 535'n også. Skulle holde til litt mild criusing Satser på at det blir noen turer med den til sommer'n igjen. Hislen Trond
aslex Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Hvor fikk du kjøpt den gule filmen på lyktene?... noe sted på nette?
thorbis Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 lokal reklamefilm/klistremerke maker bestilt fra statene. mvh Thorbjørn R
aslex Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 noen som har noe adresse eller vet om noen i norge som kan ha noe av samme type?..
Trond.S Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Jeg og Rune var på en liten kjøretur i kveld for å hente de nye felga til 535'n hans. Han har kosta på seg skikkelige saker til sommerbilen Her er forresten gromvogna de skal på. Det blir rått!! Gleder meg til å se med nye hjula på. Bilde er fra kvelden den ble henta på Vinstra Å for å ikke få skylda for å drive med sånn dærre off-topic her, slenger jeg med et bilde av bilen tråden egentlig handler om fra Gatebil i september også Hilsen Trond
E28 TURBO Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Den blåfargen passer sykt godt på m535i!! Steike d blir fint!
stian328i Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Åhhhh er det du som ble den heldige eier av hartge`n!!!! den bilen er fin,kjenner godt forrige eier! Den må du passe GODT på!
KingB Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Hilsen Trond Fy søren sånn bruksbil vil jeg også ha!!! Syns den var dritkul sånn som den er på bildet, med de felga som står på!!!
Rune B. Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Hilsen Trond Fy søren sånn bruksbil vil jeg også ha!!! Syns den var dritkul sånn som den er på bildet, med de felga som står på!!! Hei Bjørnar! Takk for det, men det er nok ikke akkurat en bruksbil. Står lagra om vinteren, og ble brukt under 1500km i fjor ... Har lovt både meg selv og Trond at den skal brukes mer til sommeren. Den så fin ut med disse felgene også, men det ble litt mer bling med de 3 delte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå