thorbis Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 er vel 8.5x17" og 9.5x17" om jeg ikke husker feil. du får rette det hvis jeg tar feil nå mr. næringstopp hehe mvh Thorbjørn R
Rune B. Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Du har som vanlig skrivekløe du Thorbjønn! Men det stemmer det, 8,5x17 og 9,5x17 med et08 foran og et21 bak.
thorbis Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 hehe ja hender jeg kjenner det pitrer litt i finga da. mvh
bmwnielsen Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Det var jaggu på tide noen fikk noe ut av en e28! Den ble jo helt konge!!
thorbis Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 her er litt bilder av hva jeg og runemann dreiv med i dag. blei endel fintenkning og cola søling, men har da løst noen småproblemer i dag. litt bilder da. fikk på litt mere spacer så nå sitter hjulet helt perfekt i hjulhuset suns nå vi da. motorn på vei inn igjen. helt til vi huska på at vi har ett bremserør vi må bytte først. hehe letta frontfangern litt, samt gjorde den klar for hurtig innfestning så den er lett og ta av når bilen skal på hengern. litt deler som skal sandblåses og lakkes. litt usikker på hva han gjør med dissa, men regner med dem blir som de er. sånn rune, da var de på plass. får prøve litt mer i morra ve.. mvh
Rune B. Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 Takk for fotografijobben. Er veldig glad for at vi fant ut et par problemer idag. Nå skal det nok kanskje gå likavæl.. Satt opp en liste over deler jeg må huske å bestille til mandag. Pluss litt klistremerker fra Peggy.
thorbis Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 ja to huer tenker ganske bra sammen gitt. hehe. deleliste ja. da blir anders fornøyd. ere firma navnet som skal lages hos peggy nå da? mvh
Trond.S Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Hei Artig at det begynner å skje ting i garasjen igjen, har vært temmelig dødt i langt tid for flere av oss nå gitt.. Du får løfte inn motor og få på bakstillinga så kan vi ta en økt med siste rest under bilen hjemme hos meg Hilsen Trond
E36Cab1 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Denne må jo være artig å ratte rundt med! Misunner dei som har flere kompiser med på bygginga,går litt raskere slik
Rune B. Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Denne må jo være artig å ratte rundt med!Misunner dei som har flere kompiser med på bygginga,går litt raskere slik Ja vi er tre stykker som jobber sammen med bila, og det hjelper enormt. Jeg hadde hvertfall ikke klart detta sjøl. Ser ut som om vi er klare alle tre til våren nå, og det er mot normalt.
Rune B. Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 HeiArtig at det begynner å skje ting i garasjen igjen, har vært temmelig dødt i langt tid for flere av oss nå gitt.. Du får løfte inn motor og få på bakstillinga så kan vi ta en økt med siste rest under bilen hjemme hos meg Hilsen Trond Ja. vi får ta siste finish i sjølveste grom garasjen. Blir fint å jobbe med eksos hos deg vil jeg tru.
thorbis Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 fikk du bestilt alt av småtteri i dag ell? lagre osv til diffene våres har kommet til anders i dag. jeg tenkte jeg kunne ta det med på onsdag for da skal jeg hente termostathuset til renaulten til svein oxo. brøyta i natt ell? blir dårlig med skruing i dag eller sakal du være læremester for thora i dag? hehe mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå