Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

her er litt bilder av hva jeg og runemann dreiv med i dag. blei endel fintenkning og cola søling, men har da løst noen småproblemer i dag.

litt bilder da.

fikk på litt mere spacer så nå sitter hjulet helt perfekt i hjulhuset suns nå vi da.

1xtbjj9t108dlka8cpvc.jpg

fiw3dhlmnbqfftj9auw8.jpg

whidbdzdczijruyj8r7d.jpg

motorn på vei inn igjen. helt til vi huska på at vi har ett bremserør vi må bytte først. hehe

rm1gc6xulzinm33qtnwq.jpg

letta frontfangern litt, samt gjorde den klar for hurtig innfestning så den er lett og ta av når bilen skal på hengern.

lv7h0y7qqlvtl5r3807q.jpg

litt deler som skal sandblåses og lakkes.

j5lhun6cxtno7agser58.jpg

litt usikker på hva han gjør med dissa, men regner med dem blir som de er.

m2dwoctjeuw63j3pwyek.jpg

sånn rune, da var de på plass. får prøve litt mer i morra ve..

mvh

Skrevet

Takk for fotografijobben. Er veldig glad for at vi fant ut et par problemer idag. Nå skal det nok kanskje gå likavæl.. :D Satt opp en liste over deler jeg må huske å bestille til mandag. Pluss litt klistremerker fra Peggy.

Skrevet

Hei

Artig at det begynner å skje ting i garasjen igjen, har vært temmelig dødt i langt tid for flere av oss nå gitt..

Du får løfte inn motor og få på bakstillinga så kan vi ta en økt med siste rest under bilen hjemme hos meg :)

Hilsen Trond

Skrevet
Denne må jo være artig å ratte rundt med!

Misunner dei som har flere kompiser med på bygginga,går litt raskere slik :)

Ja vi er tre stykker som jobber sammen med bila, og det hjelper enormt. Jeg hadde hvertfall ikke klart detta sjøl. Ser ut som om vi er klare alle tre til våren nå, og det er mot normalt.

Skrevet
Hei

Artig at det begynner å skje ting i garasjen igjen, har vært temmelig dødt i langt tid for flere av oss nå gitt..

Du får løfte inn motor og få på bakstillinga så kan vi ta en økt med siste rest under bilen hjemme hos meg :)

Hilsen Trond

Ja. vi får ta siste finish i sjølveste grom garasjen. Blir fint å jobbe med eksos hos deg vil jeg tru.

Skrevet

fikk du bestilt alt av småtteri i dag ell? lagre osv til diffene våres har kommet til anders i dag. jeg tenkte jeg kunne ta det med på onsdag for da skal jeg hente termostathuset til renaulten til svein oxo.

brøyta i natt ell? blir dårlig med skruing i dag eller sakal du være læremester for thora i dag? hehe

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...