Trond.S Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 HeiArtig at det begynner å skje ting i garasjen igjen, har vært temmelig dødt i langt tid for flere av oss nå gitt.. Du får løfte inn motor og få på bakstillinga så kan vi ta en økt med siste rest under bilen hjemme hos meg Hilsen Trond Ja. vi får ta siste finish i sjølveste grom garasjen. Blir fint å jobbe med eksos hos deg vil jeg tru. Ikke glem den jævla mellomakslen og giroverføringa som "tilfeldigvis" aldri blir montert fjør jeg krabber under. Skal bli godt å slippe å subbe nesa oppi gulvet på bilen når jeg må innunder der
thorbis Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 hehe du veit vi alltid sparer de fine jobbene til deg trond:P hehe mvh
Trond.S Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 hehe du veit vi alltid sparer de fine jobbene til deg trond:P hehemvh Hehe.. det setter jeg utrolig pris på Men er det ikke på tide at du rødder opp litt i Kjøretøy-lista under navnet ditt? Er vel snart et år siden du korta Berlemongon med ca en meter. Du har jo tilogmed gjort en 3-4 forsøk på å gjøre det samme med 320 etter den tid
thorbis Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 haha det har jeg ikke tenkt på. 3-4 ganger var vel og ta i. har da bare tatt den 2 ganger da. frontfanger telles ikke for den var hærpa fra før. hehe mvh Thorbjørn R
Rune B. Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 For å være nøyaktig, så er det 4 ganger han har prøvd å redusere e36 sedan til e36 compact. Han skulle kjøpt det med en gang! Trond: Du er fast melloaksel og langfinger skruer du veit du. Eneste med lange og tynne fingre av oss. Pianisten
thorbis Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 hehe er sant det. det er 4 etter hva jeg og rune kom fram til. go kamerat som påpeker sånne småting må jeg si hehe. trond: er slekta di klar for 2 stykk illsinte differ som skal bygges opp snart? henter nye lagre osv på onsdag. mvh Thorbjørn R
Trond.S Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 For å være nøyaktig, så er det 4 ganger han har prøvd å redusere e36 sedan til e36 compact. Han skulle kjøpt det med en gang!Trond: Du er fast melloaksel og langfinger skruer du veit du. Eneste med lange og tynne fingre av oss. Pianisten Hehe.. hadde nok vært det enkleste å valgt Compact med en gang ja Fakta er vel at jeg en den eneste som er spinkel nok til å komme under bilen sånn den pleier å stå hehe er sant det. det er 4 etter hva jeg og rune kom fram til. go kamerat som påpeker sånne småting må jeg si hehe. trond: er slekta di klar for 2 stykk illsinte differ som skal bygges opp snart? henter nye lagre osv på onsdag. mvh Thorbjørn R Når du gjør så mange forsøk kan jeg jo ikke la deg glemme det. Kan jo hende det går skikkelig til helvete om du glemmer hvor ofte du pleier å kjøre ut. Veit ikke om han tar på seg sånne jobber jeg altså, men skulle vært utpå til han å lånt noe verktøy til å bytte casterstag på e39 også. Så da kna jeg jo høre. Hilsen Trond
thorbis Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 hehe ja er ifnt med litt påminnelser. kanskje en endrer seg vettu. det koster jo endel peng denna bajaskjøringa så. hadde vært knall om du kunne hørt med han ja. sku vel ha peiling han? hvis ikke blir det vel han martinsen på røyse kanskje. har ikke løst til og gjøre det selv denne gangen. når alt koster såpass ere greit og gjøre det riktig første gangen. mvh
knut_olestad Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Et spørsmål, er det mulig å få kortere styring på E28?
Trond.S Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Et spørsmål, er det mulig å få kortere styring på E28? 535 og M5 har vel litt kortere utv på snekka enn resten, men mye er det ikke. Visst du vil korte ned drastisk er det vel en sånn utvekslingsboks som monteres mellom snekke og ratt et sted som gjelder. Ombygging til tannstang er jo en annen måte. Jeg og Rune kommer nok til å se om det er muligheter for det til sommer'n. Rune: Har det ikke skjedd litt med bilen siden tråden ble oppdatert sist da? Hilsen Trond
knut_olestad Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Dere må legge ut info om dere får det til da
Rune B. Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Oppdatering av prosjekt e28 banebil Vi på Hollerud har fått gjort litt mer med børsa, og tenkte å dele dette med dere. Har lagd hurtigfeste på frontfanger samt fjernet all innmat i fangeren, montert hydraulisk brekk, montert litt større bremser, tatt ned bakstilling for å montere justerbar camber og ny diffbrems, fått på litt dekaler og gjort klar til modifisering av innfesting av bakdemper. Nye fjører fra KW har også ankommet og har blitt montert foran. Bak må vente til riktig høyde er på plass. Blir nok enda mer kompromissløs med dette oppsettet. Vi har også byttet ut det hydrauliske systemet til fordel for et mer enkelt og ikke minst lettere system. Bruker tilsvarende bremsekraftforsterker som det sitter på blandt annet e28 518i og e30 325i. Her er noen få bilder:
Rune B. Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Har i kveld montert luftutslipp på panser. Utseendet liker jeg ikke, men det skal være effektivt mot varme i det minste. Det trengs. Glassfiberpanseret smeltet nesten over grenrøret i fjor. Bilder kommer snart.
helgeb Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 jævlig å du skrur om dagen a ser meget bra ut dette rune
E28 TURBO Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Blir bare feitere og feitere denne da. Ikke som annen fan som fan ikke vil gå engang:-) Stå på gutter, vi må vel finne på noe sammen til sommern!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå