e36touring Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 har et lite problem med min 88 320 facelift, var ute og skiftet rotor og fordelerlokk i sted og da klarte jeg og rive av den kabelen som går ut ifra tennkabel nummer seks sånn ca ved fordelerlokket, noen som kan fortelle meg hva denne er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Er det ledningen til Coilen du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Dette fikk jeg til svar på BMWCCN: Det er en fattigmanns kamsensor! Gir halvsekvensiell innsprøytning. Man merker visstnok ingen forskjell i forbruk og effekt om man fjerner den. Jeg kjørte uten på min M20B25 og merket ikke noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 hehe...ikke coilkabelen nei, men er sikkert noe slikt ja, da hjelper vel den til og sjekke timing mellom kam og veiv utifra når den tenner på syl seks da... men takktakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå