egniii Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Selger en Clarion VRX-588USB 1din indash DVD spiller med fullmotorisert 7" touchscreen. spilleren er brukt i 2 dager, altså ny nå på mandag. grunnen for at jeg selger er at jeg angrer på at jeg ødela den originale look'en i e46'en med en uoriginal spiller. spilleren er som sagt kun brukt i 2 dager og kommer da i original emballasje. kan eventuelt selges med ISO overgang og ramme for montering i e46 mot kr 200,- i pristillegg. kostet 220,- for rammen og 209,- for isokabel. alt ble kjøpt på mandag. ny pris: 5990,- tenkte meg en pris på ca 4500 kr. men kom gjerne med bud ! spilleren må vekk ! teknisk info kan dere lese mer om her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4170&katid=172&mid=m436&id=&vn=736 Klar for DVD±R/DVD±RW Klar for CD-R/RW Kompatibel med MP3, WMA og iTunes® AAC (kun USB) Offisielt DivX® sertifisert produkt Spiller alle versjoner av DivX® video (inklusive DivX® 6) med standard avspilling av DivX® mediafiler USB kontakt på baksiden 18 FM/12 MB/LB iPod direkte tilkopling og kontroll (ekstra kabel CCA691) Støtsikkert minne 24-bit D/A konverter Subwoofer volumkontroll 2 underholdningssoner Z-Enhancer Plus 2-bånds parametrisk equaliser MAGNA BASS EX dynamisk bass forbedring Innebygd høy- & lavpassfilter Innebygd forsterkeravbryter 4 × 50 W MOS-FET forsterker Fullmotorisert 7" TFT LCD fargeskjerm Berøringspanel kontroll Justerbar lysstyrke i skjerm Telefondemping 1 AUX AV inngang 6-kanals forforsterkerutgang Klargjort for AUX Bluetooth toveis lyd-/mobiltelefon kommunikasjon BLT373 Muligheter for kabling til OEM fjernkontroll på rattet CCD kamerainngang via video linjeinngang med tilkopling til reversgir
egniii Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 må nok opp på 4000 før det blir interessant å selge ! husk at den var helt ny på mandag. kommer i original emballasje. kan sende i postoppkrav fortsett og by ! mvh egniii
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 pleier som regel ¨være det ja...pakk sammen alt og lever tilbake og få tilbake penga...da får du tilbake ALT og ikke halvparten av det du betalte:)
Tsbusa Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 pleier som regel ¨være det ja...pakk sammen alt og lever tilbake og få tilbake penga...da får du tilbake ALT og ikke halvparten av det du betalte:) Jepp.. Er derfor jeg begynte å lure litt på hvorfor han vil selge billigere.. KAN jo være at dette er kjøpt kvitteringsfritt høhø Men skal ikke si noe stygt på det jeg...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 pleier som regel ¨være det ja...pakk sammen alt og lever tilbake og få tilbake penga...da får du tilbake ALT og ikke halvparten av det du betalte:) Jepp.. Er derfor jeg begynte å lure litt på hvorfor han vil selge billigere.. KAN jo være at dette er kjøpt kvitteringsfritt høhø Men skal ikke si noe stygt på det jeg... men du er slem..ødela min salgstaktikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå