Driv3r Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei eg lurer på å kjøpe Supersport effektpotte på gs-bildeler til min E46. Nokon som har det? lydklipp? Erfaringer? er det ei potte som står å bråker som fy på tomgang og skriker dårlig lyd ved gasspådrag? eller er det fin lyd? Erfaringer? Eg vil helst ha ei potte som ikkje bråker so mykje på tomgang og "cruise turtall" men når eg først gjer på so skal det hørest høgt og fint ut. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Atle Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Søk etter filmer om supersprint e46 på you tube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Du vil knapt merke noe forskjell med den potta. Du merker ikke stort før du kombinerer bytte av bakre potte (uansett merke) med fjerning av mittre lydpotte. Det gjelder alle E46 med M52TU motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 du kan jo ta en titt på denne filmen, men på den er vel hele eksossystemet byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 har hørt en E39 Touring (M52B23) med supersport bakpotte. denne hadde en utrolig fin hol brumming (ikke mye inni cupè) på tomgang og opp til ca 2500. etter dette ble lyden med lik orginal. ikke noe unormal bråk inni bil. foresten, skal ha slik potte på min E36 323 en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 foresten, skal ha slik potte på min E36 323 en gang e36 bråker en god del med supersport bakpotte,hadde det på min e36 328 touring,flott lyd da,men ble en del during!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hmm.. da kommer det sikker ann fra bil til bil.. var hvertfall en behagelig brummelyd i den e39`en.. og ingen ubehaglige during... kansje det har litt med antall (og type) gummi-ioppheng? denne hadde bare 2 stk ganske myke gummi-oppheng på bakpotta.. vil tro at desto stivere gummi, jo mer during? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå