Silver87 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 har nå kommet fram til at jeg må skifte kasse, den gamle har svidd styreenhenten i kassa og noe med ledningsnettet. Skal ha ny kasse, den jeg har nå er GM A4s 270/310R (elektronisk kasse) så den jeg har funnet er en ZF kasse 4 trinns elektronisk.. er det ikke bare plug and play? må vell ikke vere GM kasse for at det skal fungere?, de jeg mener er at jeg kan vell ta vilken om helst bmw kasse å sette i uten å bytte noe i hjernen ol.? å viss kassa som jeg har funnet er lengre så bytter jeg bare mellomaksling?
nimitz Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Vet ikke om jeg vil ha satsa penger på det prosjektet uten at jeg kan påstå at det ikke går. La oss bli oppdatert når du er ferdig.
Silver87 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 viser seg at jeg MÅ ha prikk lik kasse når jeg skal skifte, så endte med kasse fra GS til 9900,- ! surt!
Silver87 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 ingen på forumet som har peiling på automatkasser tydligvis
nimitz Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 viser seg at jeg MÅ ha prikk lik kasse når jeg skal skifte, så endte med kasse fra GS til 9900,- ! surt! Det var jo ikke så dyrt. Det var self en overhalet kasse med garanti? Tror vel heller ikke det er så mange som har inngående kjennskap på nyere automatkasser. Er ganske komplisert. Er glad så lenge den går feilfritt
Silver87 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 har overlatt saken til rats.no, skal gjøre et forsøk på å finne ut hva som er ødlagt i gamlekassa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå