FBreks Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 skal det være en stor ring til kjørelys og liten ring til fjærnlys?? e46 2001 mod uten xenon kjøpte et sett fra gs og den lille ringen går nesten innom reflektoren på fjærnlysene, og får da ikke festet ringen skikkelig. dette kan da ikke hvære rett??
Olelink Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 høres ut som du har fått AE-sett til noe annet ja. De har en tendens til dette GS, sender feil vare eller om det er en stor bestilling så mangler det noen skruer eller muttre hver eneste gang. Det er noe av det mest irriterende med GS for de er ikke noe treigere enn andre med å skaffe, hadde bare alt man bestiller kommet.
FBreks Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 ringte gs i dag og der fikk jeg ikke noe svar egentli hvorfor det var forskjell på ringene, men de skulle sende nytt sett i dag så det var ivertfall bra:)
jon///M Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 tror ringene skal vere like store. di skal vel også gå litt innom pga at når du setter på dekslet irundt lykta så vil det nesten perfekt
BMWtotti Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Har montert dette settet på min. Tror det var forskjell på ringene, men det ser ganske bra ut når alt er skrudd sammen. Det følger sikkert med slike plastikk klips som man setter på toppen av ringene. Jeg la litt dobbeltsidig teip under disse for å være sikker på at de satt. Har ikke hatt noen problemer med at de faller av enda i alle fall. Dårlig bilde, men det gir i alle fall ett hvist inntrykk av hvordan det blir.
FBreks Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 kan jo være til en facelift modell jeg fikk siden det ikke passet kansje. får se når det nye settet kommer om det blir bedre, den ene ringen i det settet jeg fikk nå, så kom den nå innom reflektoren så jeg tror ikke den skal være så liten...
Sjøbuse Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 hvorfor ikke dra til biltema og kjøpe ringene til 499.-? det er akkuratt samme ringene som GS selger.
FBreks Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 vis ikke det nye settet passer så blir det nok biltema ja
FBreks Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 men jeg vet ikke om de på biltema passer heller, de har en innerdiameterpå 110mm og den ringen som ikke passer til meg nå er også på 110mm og da kommer ringen inni reflektoren min.må nesten ha en diameter på 120mm. rare greier dette. må ha coustom ringer jeg:P
Morgan GS Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 hvorfor ikke dra til biltema og kjøpe ringene til 499.-? det er akkuratt samme ringene som GS selger. Hvordan kan du si det er det du som bestiller inn til GS ???
Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 hvorfor ikke dra til biltema og kjøpe ringene til 499.-? det er akkuratt samme ringene som GS selger. Hvordan kan du si det er det du som bestiller inn til GS ??? dette er tatt opp i flere tråder her på forumet. og da har folk kommet frem til at de har akkuratt samme serie-nr. da vil jeg tro det er samme ringene i forskjellige esker. biltema har biltema esker. GS har sikkert egene esker. de er vel svarte om jeg ikke husker feil. og norvatio selger også samme ringene. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... io+biltema her er det også diskutert akkuratt dette. og på side 2 er det flere som bekrefter at kittene er prikk like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå