Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja! Go'bilen er på plass! Kommer du nedover til helga ell? Hadde vært nice med en tur i denne.. :)

morn ja! du er her du au?hehe. jeg vet ikke. Er litt div. som skjer i helgen, så er ikke fastslått noe enda. Jeg kan plinge på om det blir tur nedover vaffal:)

så får vi ta med pedo å ta en fezt å da :beer:

Jepp, jeg er klar for noen øl til helga 8)

Du må ordne deg komplett supersprint anlegg inkludert headers. Jeg vil nok tro det løfter kjøregleden enda et hakk ;)

Ja, jeg er med på øl ;) lørdag høres flott ut.

anlegg som lasse skrev om lenger oppe + svarte nyrer + sota blinkers og noen nye rims. så er du der ;)

om det skal bli effektanlegg, så vil jeg ha minst mulig lyd. hater å vekke blant annet politiets oppmerksomhet. hehe. dem har jo tross alt allerede ringt meg pga at et gammel ektepar ikke tålte at jeg testa 0-100 en gang på motorvegen.... :(

- nå vet vi at det går en slik bil her i området. Det er visse fysiske lover du må følge vuttu... sa'n .

men ang. nyrene, sota blinkers, så kan du hjelpe meg å bestille det på lørdag! og finn fram noen bilder sålenge, så vet jeg hvordan det ser ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du M3 så drit i det :wink: gamlinger har lite og si.........

lyden er jo halve vitsen!!!!!!!!! 8)

hehe.. jada, dem får gjøre hva dem vil, men tenkte heller på politiet.

liker heller dårlig at hver eneste politibil i området skal fotfølge den svarte m3'en som kjører som en gris.

jeg ligger alltid litt over fartsgrensene, så før eller senere tar de meg. har jo allerede fått 1 bot med denne bilen.

:(

(ja, jeg har meg selv å skylde) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rukket å få en bot allerede? Hehe...

Jeg synes ikke du burde ha sorte nyrer, da blir det bare to sorte hull forran der liksom...

Utrolig irriterende at folk skal henge seg opp i litt aktiv kjøring forresten. Har ingen problemer med å forstå at folk ringer om noen får for vane å teste 0-100 i 30-sona, men ellers... Irriterende. Forbanna jantelov-land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rukket å få en bot allerede? Hehe...

Jeg synes ikke du burde ha sorte nyrer, da blir det bare to sorte hull forran der liksom...

Utrolig irriterende at folk skal henge seg opp i litt aktiv kjøring forresten. Har ingen problemer med å forstå at folk ringer om noen får for vane å teste 0-100 i 30-sona, men ellers... Irriterende. Forbanna jantelov-land.

ja.. fikk det da jeg ville høre lyden i en tunnell..... :stupid:

det verste av alt er at jeg faktissk har kjørt foroldsvis pent. ikke HELT etter lovverket, men langt fra en villmann.

det er 3tilfeller... 1 fotoboks som jeg ærlig talt ikke er helt sikker på om jeg fikk bot i. Ettersom det ikke blinket, men jeg hadde nok 10km over fartsgrensa. Jeg har ikke sagt ifra til selger enda i tro om at det ikke ble tatt bilde. Dette var i tunellen ut fra kristiansand sentrum.

Det 2. tilfellet vra da jeg skulle kjøre forbi en bil i 80 sona.

det var saltet og bløt asfalt.

jeg la meg stille og forsikrig i motsatte kjørefelt i "hyggelig turtall" og ga bånn gass i 3.gir.

Bilen rev seg med ett løs fra bakken og jeg fikk sleng i 80-90 km timen.

slengen ble raskt rettet inn og jeg ga halv gass forbi.

dette ble for mye for bilen bak meg, så han ringte politiet som da rett etterpå ringte selgeren av bilen, som igjen ringte meg for deretter å advare om at jeg fikk tlf fra politi.

sånt er flaut og kjedelig..... derfor jeg har litt noia for politiet. de hater jo alt som er morsomt på norske veier, så vil de ta lappen min klarer de sikkert det om de velger å fotfølge meg.

som 23 åring har jeg allerede mistet lappen 1 gang og har lært av det.

såvidt over fartsgrensene må jeg alltid ligge, men det kommer pga en sykdom jeg har, kalt utålmodighet:P når jeg sier litt over, så mener jeg faktisk bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig lett, og ikke minst fristende å være lovbryter i en slik bil.

Jeg for min del har hatt min i snart to år, og har heldigvis vært forskånet for lovens lange arm.

Ikke blitt stoppet en eneste gang, noe man skulle tro man ble i en sort BMW M3... Bank i bordet.

Nå skal det sies at jeg kjører relativt pent, men har jo noen raptuser... Jeg kjører aldri idiot i boligfelt ol., men jeg vil påstå at om man skal ha glede av en slik bil, må man være en lovbryter i relativt kontrollerte former.

Det beste er å finne svingete landeveier med 80, da kan man holde seg rimelig innenfor, og likevel ha en flott kjøreopplevelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rukket å få en bot allerede? Hehe...

Jeg synes ikke du burde ha sorte nyrer, da blir det bare to sorte hull forran der liksom...

Utrolig irriterende at folk skal henge seg opp i litt aktiv kjøring forresten. Har ingen problemer med å forstå at folk ringer om noen får for vane å teste 0-100 i 30-sona, men ellers... Irriterende. Forbanna jantelov-land.

dette ble for mye for bilen bak meg, så han ringte politiet som da rett etterpå ringte selgeren av bilen, som igjen ringte meg for deretter å advare om at jeg fikk tlf fra politi.

Han ble sikkert bare misunnelig.. Det var sikkert farligerer det han gjorde, å ringe i tlf og kjøre samtidig ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med sinnsykt rå bil.. Tror nok dette var det beste valget utifra de du så på!!!

Uff, kjedelig det med politiet.. Er alltid noen som skal klage bare for småting også...

takk for det og jeg er HELT enig. I slutten var jeg nærmest desperat etter m3, så jeg overveide faktisk en de "dårlige eksemplarer".

var heldig som fant denne!

ja, kjedelig med politi. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil! En E46 M3 med kompressor var lenge drømmen. Men så ble det en E39 M5. Ser frem til når ESS tuning gir ut kompressor til E39 M5. Ryktene sier om 4-5 uker :D Men igjen, 90 laken er endel.

Ang politiet så ja, never ending story.

ja, feit du bil du også ;)

90 laken er verdt det:P sier ikke mer..

jeg skal legge ut en film på youtube en gang... litt aks osv:) mulig det faller "mer i smak" om du ser videoen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...