Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig ikke. Er verkstedet som har gjort all jobben med det, men jeg tror det var tålelig greit. Er Ourom auto som har gnukka på bilen. Are er meget dyktig!

Sluttresultatet ble i hvertfall nesten "på grensen til originalt" mtp passform..

Jeg ble superfornøyd, selv om jeg valgte å ikke lakkere carbondelene. Det er kanskje litt "harry", men samtidig tøft.. Selv om jeg er den nøytrale typen som setter pris på originalt utseende, så synes jeg carbonen gjorde susen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig liker jeg panseret. Ville imidlertid lakkert splitterne, synes de gjør for mye ut av seg i carbon.

Siden du kjøyrer ein Csl Look ville eg ha beholdt splitterene carbon,

Syns du går rette veien eg:)

Er bakluka lakkert?,var ikkje så lett å sjå forskjell,

ellers ville nok eg peronlig ha lakkert panser då,du får en mer orginalitet da syns eg,er nok også kanskje lette å selge.

men for all del den var stillig nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal selge den er det vel liten tvil om at disse delene må være lakkert hvis du vil oppnå i nærheten av den prisen du ønsker (evt selge den i det hele tatt). Husk på at de fleste med mulighet til å kjøpe en bil til en halv million pluss er godt voksne og ikke 22. (Jeg har fesk registrert at det ligger en gul med masse carbongreier på finn.no som også er forsøkt solgt tidligere, sannsynligvis ikke så lettsolgt med andre ord)

Men bilen din er tøff den, personlig ville jeg definitivt lakket panser og bakluke for å få mest mulig orginal look. Da blir den helt topp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble gromt :) Litt cleanere med lakkert bakluke og panser kanskje.. Men ser slettes ikke dumt ut med karbonen! Hvordan festet du emblemet ditt på bakluka forresten?

Hey, nå er ikke jeg trådstarter jonr- :) men har samme luka og samme bil, så for å feste emblemet må du borre opp, både på panseret og luka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått installert GRUPPE M TITANIUM EKSOS. Tok et par filmer inne i en tunnell.

Man får et visst inntrykk av lyden på filmen.. Det skriker helt villt da jeg gir full gass. På tomgang og forsiktig gass, så låter den helt likt som eisenmann anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken M3, med ESS kit, det liker jeg.

De nye CSL detaljene gjør den bare dødsgrom og jeg liker de ulakkerte flatene. Mangler bare ett CSL carbontak nå? :D Prisen er jo faktisk ikke så halvgalt på det taket heller. Trodde det skulle være myyye dyrere :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...