Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Har fremdeles ikke sett bilen i Hamar enda :)

har du ikke?:P

det hender seg jeg tar en liten runde om det blir seine kvelder på kontoret.

i kveld da? første "langturen" i hamars gater.. har kjørt fra kl. 23.00 til nå :)

du var ikke utpå?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har 100hk mer enn meg, det er mye. Ulempen er jo at det går så brutalt for seg når det klør litt i foten. Selvsagt er jeg litt sjalu. Men lyden fra karboninnsuget er heldigvis nok til å avstå fra fristelsen.

Men det er en rå bil du har. Unner deg kompressoren altså.

Er det carbonsort? Det er min favoritt i kombinasjon med det interiøret du har.

Ang. polliti så lønner det seg å se seg godt for. Jeg har ikke blitt stoppet, enda jeg har hatt noen stygge raid i ny og ne.

Det viktigste er at du ikke kjører av veien. Det blir for dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 100hk mer enn meg, det er mye. Ulempen er jo at det går så brutalt for seg når det klør litt i foten. Selvsagt er jeg litt sjalu. Men lyden fra karboninnsuget er heldigvis nok til å avstå fra fristelsen.

Men det er en rå bil du har. Unner deg kompressoren altså.

Er det carbonsort? Det er min favoritt i kombinasjon med det interiøret du har.

Ang. polliti så lønner det seg å se seg godt for. Jeg har ikke blitt stoppet, enda jeg har hatt noen stygge raid i ny og ne.

Det viktigste er at du ikke kjører av veien. Det blir for dumt...

ja, det skal du ha. den lyden fra csl innsuget kontra vanlig er helt rå forskjell. Min motor lager riktignok mer lyd enn en original, men den "snerringa" du har i din, kunne jeg også veldig gjerne tenkt meg;)

takk for det, og lige måde:) du har drit rå bil med gjennomførte detaljer.

ja, det er carbonsort og nei, jeg skal ikke kjøre av veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng inn noen bilder av motorrom :wink: Har ikke purken spurt deg om å åpne panseret på bilen? Det har skjedd med meg 3-4 ganger :( Men det er noe annet i ditt tilfelle siden du har kompressor.

hva mente du med det? noe annet i mitt tilfelle siden jeg har kompressor?

jeg er svært tilbakeslått idag.. fyllesyk til de grader. hehe. så mulig jeg bare er treig idag:P

og ja, jeg skal ta noen bilder av motorrommet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden som du sa bråker mer enn orginal M3. Har blitt stoppet en del jeg også pga. at det bråker mye(påstår purken). Men det blir for en 30-45min prat og sjekk om alt stemmer med vognkortet. Pluss rask motorsjekk :( Men siden du har kompressor som ikke er reg/godkjent blir det vel noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden som du sa bråker mer enn orginal M3. Har blitt stoppet en del jeg også pga. at det bråker mye(påstår purken). Men det blir for en 30-45min prat og sjekk om alt stemmer med vognkortet. Pluss rask motorsjekk :( Men siden du har kompressor som ikke er reg/godkjent blir det vel noe annet.

Hvor og hvordan er det du kjører da? Bajas i byen?

Skjønner ikke det er mulig at purken tilogmed har bedt deg å åpne panseret flere ganger...

Mulig du bare er fryktelig uheldig altså, men jeg har somsagt kjørt min i snart to år uten å ha blitt stoppet. (Bank i bordet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden som du sa bråker mer enn orginal M3. Har blitt stoppet en del jeg også pga. at det bråker mye(påstår purken). Men det blir for en 30-45min prat og sjekk om alt stemmer med vognkortet. Pluss rask motorsjekk :( Men siden du har kompressor som ikke er reg/godkjent blir det vel noe annet.

Hvor og hvordan er det du kjører da? Bajas i byen?

Skjønner ikke det er mulig at purken tilogmed har bedt deg å åpne panseret flere ganger...

Mulig du bare er fryktelig uheldig altså, men jeg har somsagt kjørt min i snart to år uten å ha blitt stoppet. (Bank i bordet...)

Kjører ikke mye bajas i byen. Men har du noen gang hørt om rutinekontroll i et parkeringshus? En av gangene jeg har blitt stoppet for siden jeg ventet på søsteren min. De trodde ikke på meg så de ventet helt til hun kom. Jeg ble så sur :twisted: Var en gang med en kompis, ble stoppet for ikke no så slo purken med en lommelykt på pansert på bilen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt et bilde av motorrom.

det skal shines opp en del da...

blir stabstag og litt karbon for å få fram litt mer "finish" .. skal også ta en skikkelig kattevask neste søndag.. bare kose meg hele dagen med whitesprit og bomullspinner:P

mulig jeg også legger ut en liten filmsnutt så fort det er tørr asfalt + innkjøp av videokamera. :P

hmnkh7nul7xchy5icekk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...