jonr- Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Du har KN filter nedi støtfanger nå da?Rart staget ditt er fjerna da, det er standard på M3. ja, det er det. javel? det må jeg sjekke opp med selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Mener staget ble standard fom '02. Jeg har ettermontert det i min som er '01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Mener staget ble standard fom '02.Jeg har ettermontert det i min som er '01. da skal jeg ha det, men mulig det ikke var plass pga kompr...? ikke veit jeg. har glemt å spørre forrige eier. sånt noe er vel ikke så dyrt uansett.. noen som vet om det finnes sånn tårnstag i carbon look? og hvor man bestiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Selger et karbon-stabstag på Koed til ca 3 lapper. Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Mener staget ble standard fom '02.Jeg har ettermontert det i min som er '01. da skal jeg ha det, men mulig det ikke var plass pga kompr...? ikke veit jeg. har glemt å spørre forrige eier. sånt noe er vel ikke så dyrt uansett.. noen som vet om det finnes sånn tårnstag i carbon look? og hvor man bestiller? Hehe... Kommer på nærmere 3000,- faktisk - dyrt metall... Jeg hadde kjøpt det originale om jeg var deg. Kan ikke se at innsug/kompressor skulle være noe mer i veien enn vanlig innsug/luftfilterboks utifra bildet iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 da er det omsider lagt ut et par små videosnutter. Er jo fine veier nå om dagen (1.side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Var du i Elverum i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Var du i Elverum i dag? jaaa=) du og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Ser ut som det flytter greit på seg detta hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 pen bil! ser ikke ut som det er noe problemer å ta en "sladd" med den der fått full repotasje fra glenn om hvordan bilen var. hehe, han ble nok forelsket ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Var du i Elverum i dag? jaaa=) du og?[/quote Jepp. Så du kjørte ned til P-kjelleren på Kremmertorget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ser ut som det flytter greit på seg detta hoho! hehe.. morro ja. hoho. er også litt gøy at du har blitt så bilinteressert da:) fotballen a? slutta? blitt for feit kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 pen bil! ser ikke ut som det er noe problemer å ta en "sladd" med den der fått full repotasje fra glenn om hvordan bilen var. hehe, han ble nok forelsket ja hehe. du har det ja? joda, han likte bilen, men han har også en stk rå e36 da vel og merke:) du er fra hamar ser jeg. har jeg sett deg mon tro? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Var du i Elverum i dag? jaaa=) du og?[/quote Jepp. Så du kjørte ned til P-kjelleren på Kremmertorget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Fin var den ihvertfall Digg interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå