Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

jiho lala lo!

fikk vite pr.tlf av politijurist at jeg vil miste lappen i totalt 8mnd.

Da er det bare 6mnd igjen! 11. januar.

Jeg skal i tingretten etter sommerferien. Da er jo muligheten åpen for å redusere ytterligere.. litt avhenging av dommerens humør :P

8mnd.. 103km/t i nedsatt 60. Har jeg grunn til å være fornøyd? Noen med lignende fartsovertredelse som kan sammenligne dom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer!

Jeg får den igjen før deg :D

hehe. teiting. sees vi kanskje på vålerbanen?

Flott bil, synd med lappen da! Du har den vel ikke med deg til Våler? Synd, skulle likt å sett nedi panseret. Den er vel ikke til salgs lengre? Få noen til å ta den med til Våler, så skal jeg knipse noen bra bilder av den for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg får den igjen før deg :D

hehe. teiting. sees vi kanskje på vålerbanen?

Flott bil, synd med lappen da! Du har den vel ikke med deg til Våler? Synd, skulle likt å sett nedi panseret. Den er vel ikke til salgs lengre? Få noen til å ta den med til Våler, så skal jeg knipse noen bra bilder av den for deg ;)

der tar jeg deg på ordet! :)

om jeg kommer til våler, blir det som passasjer i denne bilen. Så litt bilder hadde jo vært fint :) Jeg tror ikke den skal ut på banen. Da blir det i tilfelle en som heter Are Ourom som skal kjøre den.

Ellers blir den i tilfelle å se på parkeringsplassen eller noe:P

Den ligger ute på finn.no

8mnd er fortsatt lenge å la bilen stå, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg får den igjen før deg :D

hehe. teiting. sees vi kanskje på vålerbanen?

Flott bil, synd med lappen da! Du har den vel ikke med deg til Våler? Synd, skulle likt å sett nedi panseret. Den er vel ikke til salgs lengre? Få noen til å ta den med til Våler, så skal jeg knipse noen bra bilder av den for deg ;)

der tar jeg deg på ordet! :)

om jeg kommer til våler, blir det som passasjer i denne bilen. Så litt bilder hadde jo vært fint :) Jeg tror ikke den skal ut på banen. Da blir det i tilfelle en som heter Are Ourom som skal kjøre den.

Ellers blir den i tilfelle å se på parkeringsplassen eller noe:P

Den ligger ute på finn.no

8mnd er fortsatt lenge å la bilen stå, syns jeg.

Bare til å se etter en sølvfarga E90 med karbon detaljer! Er nok i nærheten vil jeg tro, hvis ikke jeg løper rundt som en gærning og knipser bilder av alle goodies`ene der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiho lala lo!

fikk vite pr.tlf av politijurist at jeg vil miste lappen i totalt 8mnd.

Da er det bare 6mnd igjen! 11. januar.

Jeg skal i tingretten etter sommerferien. Da er jo muligheten åpen for å redusere ytterligere.. litt avhenging av dommerens humør :P

8mnd.. 103km/t i nedsatt 60. Har jeg grunn til å være fornøyd? Noen med lignende fartsovertredelse som kan sammenligne dom?

Min far ble tatt i 103km/t i nedsatt 60 sone. Det var tiligere 80 sone, men pga veiarbeid var den satt ned til 60. Han fikk 6mnd uten lappen. Riktignokk er dette noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Liten oppdatering.

De blinklysene er fjerna forresten. Fyfader så ustelt bilen så ut på de bildene der!

fikk helelr vondt av det, jeg :P

idag har jeg vært ute med bilen! Det er LENGE siden sist gang.

Herlig følelse:D

Til alle med lappen! Dere er noen heldige jævler! :P

Tok noen bilder idag også.

...og ja..

Jeg har bestemt meg for å beholde den!!

Var jo ingen som ville kjøpe den heller, så. Fikk jo en tlf der en idiot skulle komme med 400 000,- kr "i morra" !!!

Jeg burde vurdere det, ettersom disse bilene ikke var så lett og få solgt, sa han..

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Er lov å prøve seg, men jeg ble provosert. Prisene på disse bilene har jo omtrent falt ned 100k siden jeg kjøpte denne. :roll:

Jeg driver også å vurderer nye felger. Legger ut et bilde der Marius2002 photoshoppet for meg. Heter det "photoshoppet" ? Høres ikke logisk ut. Samma det.

Jeg har lyst på bbs ch, men det får jeg visst ikke lov å kjøpe meg. :P

Så da har jeg sett litt på bbs rs-gt. (de er avbildet)

.

et bilde fra idag. originale felger

7pom3mbkqw9hdaorj8st.jpg

gammelt bilde med bbs RS-gT

8360b37lut0gk0p024b6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...