Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jiho lala lo!

fikk vite pr.tlf av politijurist at jeg vil miste lappen i totalt 8mnd.

Da er det bare 6mnd igjen! 11. januar.

Jeg skal i tingretten etter sommerferien. Da er jo muligheten åpen for å redusere ytterligere.. litt avhenging av dommerens humør :P

8mnd.. 103km/t i nedsatt 60. Har jeg grunn til å være fornøyd? Noen med lignende fartsovertredelse som kan sammenligne dom?

• Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gratulerer!

Jeg får den igjen før deg :D

hehe. teiting. sees vi kanskje på vålerbanen?

Flott bil, synd med lappen da! Du har den vel ikke med deg til Våler? Synd, skulle likt å sett nedi panseret. Den er vel ikke til salgs lengre? Få noen til å ta den med til Våler, så skal jeg knipse noen bra bilder av den for deg ;)

Skrevet
Gratulerer!

Flott bil, synd med lappen da! Du har den vel ikke med deg til Våler? Synd, skulle likt å sett nedi panseret. Den er vel ikke til salgs lengre? Få noen til å ta den med til Våler, så skal jeg knipse noen bra bilder av den for deg ;)

der tar jeg deg på ordet! :)

om jeg kommer til våler, blir det som passasjer i denne bilen. Så litt bilder hadde jo vært fint :) Jeg tror ikke den skal ut på banen. Da blir det i tilfelle en som heter Are Ourom som skal kjøre den.

Ellers blir den i tilfelle å se på parkeringsplassen eller noe:P

Den ligger ute på finn.no

8mnd er fortsatt lenge å la bilen stå, syns jeg.

Skrevet
Gratulerer!

der tar jeg deg på ordet! :)

om jeg kommer til våler, blir det som passasjer i denne bilen. Så litt bilder hadde jo vært fint :) Jeg tror ikke den skal ut på banen. Da blir det i tilfelle en som heter Are Ourom som skal kjøre den.

Ellers blir den i tilfelle å se på parkeringsplassen eller noe:P

Den ligger ute på finn.no

8mnd er fortsatt lenge å la bilen stå, syns jeg.

Bare til å se etter en sølvfarga E90 med karbon detaljer! Er nok i nærheten vil jeg tro, hvis ikke jeg løper rundt som en gærning og knipser bilder av alle goodies`ene der!

Skrevet
jiho lala lo!

fikk vite pr.tlf av politijurist at jeg vil miste lappen i totalt 8mnd.

Da er det bare 6mnd igjen! 11. januar.

Jeg skal i tingretten etter sommerferien. Da er jo muligheten åpen for å redusere ytterligere.. litt avhenging av dommerens humør :P

8mnd.. 103km/t i nedsatt 60. Har jeg grunn til å være fornøyd? Noen med lignende fartsovertredelse som kan sammenligne dom?

Min far ble tatt i 103km/t i nedsatt 60 sone. Det var tiligere 80 sone, men pga veiarbeid var den satt ned til 60. Han fikk 6mnd uten lappen. Riktignokk er dette noen år siden.

• 1 month later...
Skrevet
ewnutqveh52souf7m97j.jpg

efya6dttxd8kkphtjdji.jpg

adw9yk1tc8mqept0m3dm.jpg

vtdcx96ijceikayci808.jpg

u3bakxq86u0zqd3zamgy.jpg

fk5v0v31d7m8508ubitk.jpg

e2wcx8n3md0iq9smq4lm.jpg

Fin bil Jon ;) skulle bare ha vært 2stk M3'r der ;)

Sølvfargede blinklys pærer er et must! Får vondt av å se på de oransje dottene som lyser opp inni lyktene :S

Skrevet

Liten oppdatering.

De blinklysene er fjerna forresten. Fyfader så ustelt bilen så ut på de bildene der!

fikk helelr vondt av det, jeg :P

idag har jeg vært ute med bilen! Det er LENGE siden sist gang.

Herlig følelse:D

Til alle med lappen! Dere er noen heldige jævler! :P

Tok noen bilder idag også.

...og ja..

Jeg har bestemt meg for å beholde den!!

Var jo ingen som ville kjøpe den heller, så. Fikk jo en tlf der en idiot skulle komme med 400 000,- kr "i morra" !!!

Jeg burde vurdere det, ettersom disse bilene ikke var så lett og få solgt, sa han..

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Er lov å prøve seg, men jeg ble provosert. Prisene på disse bilene har jo omtrent falt ned 100k siden jeg kjøpte denne. :roll:

Jeg driver også å vurderer nye felger. Legger ut et bilde der Marius2002 photoshoppet for meg. Heter det "photoshoppet" ? Høres ikke logisk ut. Samma det.

Jeg har lyst på bbs ch, men det får jeg visst ikke lov å kjøpe meg. :P

Så da har jeg sett litt på bbs rs-gt. (de er avbildet)

.

et bilde fra idag. originale felger

7pom3mbkqw9hdaorj8st.jpg

gammelt bilde med bbs RS-gT

8360b37lut0gk0p024b6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...