Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gunmetal på svart bil kan bli tøft det tror jeg. Har enda tilgode å se en E46 M3 med gunmetal farge på felgene, så jeg synes du burde prøve!

Koster ikke all verden å lakkere om igjen heller hvis du ikke blir fornøyd :)

Legger ved et bilde som bevis på at gunmetal mot svart er en BRA kombo og kan se skikkelig hårete ut ;)

Feil bil, men du ser iallefall hvordan det blir imot svart bil.

GUNMETAL.jpg

Helt sheriff at du beholder bilen, Jon! :D

..men hvorfor vil du egentlig ikke senke den? Den må jo ikke nødvendigvis senkes til den skraper over hver fartsdump vetu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunmetal på svart bil kan bli tøft det tror jeg. Har enda tilgode å se en E46 M3 med gunmetal farge på felgene, så jeg synes du burde prøve!

Koster ikke all verden å lakkere om igjen heller hvis du ikke blir fornøyd :)

Legger ved et bilde som bevis på at gunmetal mot svart er en BRA kombo og kan se skikkelig hårete ut ;)

Feil bil, men du ser iallefall hvordan det blir imot svart bil.

GUNMETAL.jpg

Helt sheriff at du beholder bilen, Jon! :D

..men hvorfor vil du egentlig ikke senke den? Den må jo ikke nødvendigvis senkes til den skraper over hver fartsdump vetu :)

Ja, jeg hadde lyst på bbs rs-gt i gun metal. Syns også at det blir pent på svarte biler, MEN ståa er at jeg ikke får tak i brukte bbs-rs-gt som passer til min bil. Jeg har fått pris på 60 000,- kr for nye rs-gt, men man må jo være drita full for å betale slike summer for felger..

Det er laaaang over fornuftig, syns jeg.

Jeg har kjøpt noen andre felger som ble en god del billigere... =) Så om en ukes tid, så kanskje jeg bytter om og tar noen bilder;)

og ang. senk. Jeg liker at kjøreferdighetene er sånn de er pr.idag iom. at dette er en bruksbil. Har prøvd å forklare meg før i denne tråden:P

(men omtrent ingen som tar mitt parti da:P ) hehe.

I værste fall kunne det jo blitt litt for harry med senk også, jeg vet ikke.

Jeg skal vurdere senk da, tore... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjeah..det er harry med store felger også, men det er jo forskjell på stygg-harry og pen-harry, er det ikke? ;)

Neida..den ser meeeget bra ut med org.høyde også, men du som kjører denne bilen på bane innimellom ønsker da vel et litt lavere tyngdepunkt? ;) høhø..

GLEDER MEG til å se hva slags felger du har kjøpt! :D

Edit: Våler til helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjeah..det er harry med store felger også, men det er jo forskjell på stygg-harry og pen-harry, er det ikke? ;)

Neida..den ser meeeget bra ut med org.høyde også, men du som kjører denne bilen på bane innimellom ønsker da vel et litt lavere tyngdepunkt? ;) høhø..

GLEDER MEG til å se hva slags felger du har kjøpt! :D

Edit: Våler til helga?

"jeg som kjører på bane innimellom" ? pøssj... hehe:P

joda, planen var jo det da.. Jeg skulle kjøre på våler til helga, men en feit kar med frityrfett i øra ødela de planene:P

mulig jeg hadde skjønt poenget med senk etter et par runde på våler:P

,men neste år!! :D

ja, blir spennende å se hvordan felga sitter på bilen :D

nei, ikke våler til helga. Jeg har ingen sjåfør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg som kjører på bane innimellom" ? pøssj... hehe:P

joda, planen var jo det da.. Jeg skulle kjøre på våler til helga, men en feit kar med frityrfett i øra ødela de planene:P

mulig jeg hadde skjønt poenget med senk etter et par runde på våler:P

,men neste år!! :D

ja, blir spennende å se hvordan felga sitter på bilen :D

nei, ikke våler til helga. Jeg har ingen sjåfør:)

Ja, det må iallefall enten være han feite fyren med frityrfett eller han med tung høyrefot og bil fra helvette ;)

Jeg setter igjen E30'n hos deg og så kjører vi mot Våler i børsa di :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg som kjører på bane innimellom" ? pøssj... hehe:P

joda, planen var jo det da.. Jeg skulle kjøre på våler til helga, men en feit kar med frityrfett i øra ødela de planene:P

mulig jeg hadde skjønt poenget med senk etter et par runde på våler:P

,men neste år!! :D

ja, blir spennende å se hvordan felga sitter på bilen :D

nei, ikke våler til helga. Jeg har ingen sjåfør:)

Ja, det må iallefall enten være han feite fyren med frityrfett eller han med tung høyrefot og bil fra helvette ;)

Jeg setter igjen E30'n hos deg og så kjører vi mot Våler i børsa di :D

hehe... ja? kanskje det gitt! :D Vi kan jo ringes nærmere. Hvilken dag tenkte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeh..jeg hadde tenkt meg dit på Lørdag iallefall, men begge dagene passer for meg så det kan egentlig du avgjøre :)

Vi kan kanskje ta resten på PM eller over tlf slik at det ikke blir så mye uinteressant viss-vass i tråden din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en flott bil! Måtte nesten hente jekken for å få kjeven på plass. Hvor gammel er du? Du virker jo som en svært ung person med en så fet bil!

oi, håper du fikk kjeven på plass.. :P men takk for det! Alltid hyggelig med litt smiger :D hehe

Jeg ble 24år i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...