Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vurderer å legge ut bilen til salgs snart.

Noen med innspill på prisantydning?

Jeg synes at m3'er har falt så forbanna mye siden i fjor. Nå får man jo kjøpt dem til 450 000,-

Jeg vil aldri la den gå for under 570-590k . (har ikke bestemt noe mer spesifikt enda).

Hva tror folk om den prisen? I fjor hadde jeg den til salgs pga førerkortbeslag og da mente folk at 610-630 ikke var en direkte upris.

bilde: 4 mnd senere enn planlagt, så ble diffuser endelig montert :P

03i01txvppf1227txysd.jpg

3e61y6vkifnj34t95pei.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel nesten mer riktig å gratulere den nye eieren med strøken bil (når ny eier kommer). 250.000 er vel en fin pris :D Isåfall tar jeg den! Nei, men er jo veldig stort spenn på prisnivå på alle E46 for tiden. Kan jo finne f.eks 318i til ca. 140.000 som er i bra stand og helt grei km osv, men så finner man andre med litt mer utstyr, m-tech og litt andre småting som ligger til 220.000. Så jeg tror km-stand og tilstand er ganske avgjørende for pris. Samtidig er ikke dette en bil det går 13 av på dusinet heller, noe som kan forsvare prisen litt. Er jo ikke mange tilsvarende biler å sammenlikne med. Men bør jo få et sted mellom 550.000 og 600.000. Ønsker deg lykke til med salg :) Selv om du egentlig bør beholde bilen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å legge ut bilen til salgs snart.

Noen med innspill på prisantydning?

Jeg synes at m3'er har falt så forbanna mye siden i fjor. Nå får man jo kjøpt dem til 450 000,-

Jeg vil aldri la den gå for under 570-590k . (har ikke bestemt noe mer spesifikt enda).

Hva tror folk om den prisen? I fjor hadde jeg den til salgs pga førerkortbeslag og da mente folk at 610-630 ikke var en direkte upris.

Enig der, de har falt mye.. Men de som har falt er de med km stand og manuell, lite utstyrte osv.. Du ser de med Smg, lav km stand og mye utstyr.. De holder prisen enda!

SÅ jeg mener ikke under 600 omtrent.. Ikke mye hvertfall!! Og de tror jeg du bør kunne forsvare. Men hvorfor skal du selge?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vasket bilen GRRRRUNDIG igår. Tok merkelig nok bare bilde FØR vask... uhm. #-o

Selger noen dekk. Se signatur.

En kjapp review av dunlop dekkene kontra michelin sine ps2 om det kan være intr. for noen.

Til vanlig kjøring så er det ikke så stor forskjell på de dekkene.

Selv med 245/30 foran, så er bilen behagelig å kjøre. Den sporer ikke.

Ps2 sitter på bedre på våt asfalt, men på tørr er de nesten like gode.

Prismessig ligger ps2 4-6tusen dyrere. For de som vurderer ps2, så kan jeg m.a.o. anbefale dunlop som et billigere alternativ.

Det er helsikkes godt grep i begge merkene. Bilen sitter klistra til asfalten som bare det :)

xk7vg3s1x3id5hjlb2va.jpg

qz9fgt5fpwnkl082623x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///mmmm :)

Prisklasse ved et evt salg?

Tror det blir over 600k. Jeg merker at jeg egentlig ikke vil selge... (det svinger veldig fra dag til dag. Nå at jeg akkurat kjørt en liten tur på E6 og da vil jeg beholde) :P har ikke bestemt meg for salg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...