Torek Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 ///mmmm Prisklasse ved et evt salg? Tror det blir over 600k. Jeg merker at jeg egentlig ikke vil selge... (det svinger veldig fra dag til dag. Nå at jeg akkurat kjørt en liten tur på E6 og da vil jeg beholde) har ikke bestemt meg for salg enda... Akkurat sånn jeg hadde det med min i fjor sommer. Det ekke lett Husk at du mest sannsynlig ikke kommer over et tilsvarende eksemplar som er såpass bra som denne mtp. oppgraderinger, generell tilstand og historikk/kilometerstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 selg meg pressa for en billig penge hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Movinkel sin E30 jo Ser ut som E46 M3'n er skikkelig myk i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 tipper du ble parkert av m3'n til mowinkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 tipper du ble parkert av m3'n til mowinkel... Da jeg kjørte bilen, så var det dessverre mange som parkerte meg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 synd den e30en er med å ødlegger bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 SELGER 1 SETT MED CARBON TÅKELYSINNFATNING (CSL STYLE) Nytt og umontert. Jeg lagde en liten ripe + sprekk i bakkant på den ene innfatningen. Det har ingen betydning for passform og minimal betydning for utseendet. Jeg håper på å bli kvitt dette på vålerbanen, nå på lørdag! Send pm med tlfnr om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Tar gjerne m3'n jeg bytte likt med min? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 mine to biler.. nesten like glad i begge to.. hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 nydelig M3 hjelper med de hjulene as.. *mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 nydelig M3 hjelper med de hjulene as.. *mumle* Jeg sendte pakken med de csl tåkelysene i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 nydelig M3 hjelper med de hjulene as.. *mumle* Jeg sendte pakken med de csl tåkelysene i går flott takk, har du noe sporings nr eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 hvorfor har ikke du haifinne antenne på din m3 foresten ? kanskje du vil kjøpe en fake radio antenne i carbon av meg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Han fjerna haifinna for å spare vekt og plukke hundredeler på vålerbana, sa'n til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå