jonr Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Han fjerna haifinna for å spare vekt og plukke hundredeler på vålerbana, sa'n til meg.. hehe, er nok heller at han ikke har tv kanskje ? ikke sikker på hva den haifinnen brukes til jeg men, regner med det er tv antenna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Pakka er hos deg idag eller i morgen. Jeg har tv,men vil ikke ha finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Han fjerna haifinna for å spare vekt og plukke hundredeler på vålerbana, sa'n til meg.. hehe, er nok heller at han ikke har tv kanskje ? ikke sikker på hva den haifinnen brukes til jeg men, regner med det er tv antenna Var ikke seriøst ment fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 mine to biler.. nesten like glad i begge to.. hehe:p "MASKINVASK" ja...du kan spøke du! Morsom historie s. 11, det er sånn som man ikke opplever for ofte. Eneste gang jeg har opplevd lignende var da jeg møtte en jeg kjente fra før, og selv ikk da ble det sånn 'hook-up' som dere hadde! Gromme biler også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 ...hehe, er nok heller at han ikke har tv kanskje ? ikke sikker på hva den haifinnen brukes til jeg men, regner med det er tv antenna Antenna på taket, eller "haifinnen" er for GPS (og radio?), TV-antenna ligger i bakfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Nå har jeg endelig bestemt meg. Bilen skal selges. Om ikke nå, så hvertfall så fort våren er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 I hvilket prisnivå havner denne på da? Håper virkelig du selger til en på forumet som er entusiast og tar vare på den. Og ikke en tilfeldig tulling som har fått tak i mye penger skal bruke opp bilen å herje den i filler. Lykke til med salget når det blir da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Vil ha mellom 590-620k. Man får hva man betaler for.. Håper også at den blir solgt til en som tar like godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Kanskje jeg vil ha den, Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Kanskje jeg vil ha den, Jon Kom å kjøp! har funnet ny bil:))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Da er bilen lagt ut på finn.no (kode: 25902813) Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse da jeg har en annen bil for hånden. Er litt sørgelig å selge bilen, men etter mye "om og men", så har jeg endelig bestemt at jeg skal fortsette å "leve livet"... Jeg smeller penga inn i den ultimate bildrømmen (i mine øyne) ,så kan andre fornuftige investeringer ligge enda en sommer på hylla... Lån og forsikring er ordnet. Nå mangler bare 1 stk E92 M3 i garasjen! ... jeg gleder meg som en unge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Her er tråden til Kenneth om detailen på bilen din http://www.detailersclub.no/forum/topic/5362-ss-bmw-m3-e46-tuned-by-ess/page__p__116888#entry116888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Her er tråden til Kenneth om detailen på bilen din http://www.detailersclub.no/forum/topic/5362-ss-bmw-m3-e46-tuned-by-ess/page__p__116888#entry116888 Det var ikke noe salgs triks akuratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Her er tråden til Kenneth om detailen på bilen din http://www.detailersclub.no/forum/topic/5362-ss-bmw-m3-e46-tuned-by-ess/page__p__116888#entry116888 Det var ikke noe salgs triks akuratt Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Vise at bilen ser ut som den har blitt vaska med stålbørste.... Hvordan skal man vite at den ikke ser slik ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå