jonr- Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Hva slags bilde snakker du om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 På Detailers Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Vise at bilen ser ut som den har blitt vaska med stålbørste.... Hvordan skal man vite at den ikke ser slik ut nå? Hæ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 På Detailers Club Jeg er ikke dum. Prøver igjen. Hvilket bilde er det du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Nå er jeg spent Larsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Jeg håper selfølgelig at den er like pen nå som den var når den var ferdig hos Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Jeg håper selfølgelig at den er like pen nå som den var når den var ferdig hos Kenneth Husk at den lakken som er på den M3en er forholdsvis medium, og ganske lett å få swirls på, spesielt hvis du vasker med svamp. De ripene som er vist på bildene der er for det meste swirls, og ikke RDS. Regner ikke med at den har vært korrigert siden den ble solgt ny, og da er det ikke unormalt at det kommer litt swirls I tillegg fjernet han bortimot alt med kun SIP og oransj Uber, så er myk lakk ute å går.. Edit: Ser han fant noen kjørespor, så ser ut til at noen amatører har vært å lekt på den før uten de bra resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Var vel noe RDS på den også, og bakfangeren var heller ikke pen. Selv om den hadde en egen historie da. Det er det jeg mener, viss jonr har passa godt på den så er det ikke noe problem. Men det er jo mange som får bilen sin shinet og fortsetter med samme leksa som de har gjort tidligere. Svamp er jo døden uansett hva lakk man har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ærlig talt, Larsen. Du som er kosegutten til Meguiars burde vite at det du ser på panseret der ikke er alvorlig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ærlig talt, Larsen. Du som er kosegutten til Meguiars burde vite at det du ser på panseret der ikke er alvorlig i det hele tatt. Det er ikke alvorlig nei, men om den ser slik ut nå er det jeg skal fram til. Eller om den er like pen som den var når den var ferdig Han fikk jo et sinnsykt resultat da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ahh..okok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Jeg vet ikke hva jeg skal svare jeg, racing-larsen. Blir bare lettere oppgitt over din morsomme vending fra å først forsvare en negativ omtale, for så å prøve deg på en selv.. Du trenger ikke kommentere innlegget mitt. Bruk heller tiden på å vokte andre salgstråder for negativ omtale : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 ok..... Edit: Bare glem det, klarte ikke å gjøre meg forstått her. Dårlig forklaring fra min side. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 ok..... Nå postet jeg sist melding før jeg hadde lest forklaringen din. Så da gir det vel en annen mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 ok..... Edit: Bare glem det, klarte ikke å gjøre meg forstått her. Dårlig forklaring fra min side. Beklager! Den holder for meg. Folk kan misforstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå