Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg håper selfølgelig at den er like pen nå som den var når den var ferdig hos Kenneth :)

Husk at den lakken som er på den M3en er forholdsvis medium, og ganske lett å få swirls på, spesielt hvis du vasker med svamp.

De ripene som er vist på bildene der er for det meste swirls, og ikke RDS. Regner ikke med at den har vært korrigert siden den ble solgt ny, og da er det ikke unormalt at det kommer litt swirls :)

I tillegg fjernet han bortimot alt med kun SIP og oransj Uber, så er myk lakk ute å går..

Edit: Ser han fant noen kjørespor, så ser ut til at noen amatører har vært å lekt på den før uten de bra resultater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel noe RDS på den også, og bakfangeren var heller ikke pen. Selv om den hadde en egen historie da.

Det er det jeg mener, viss jonr har passa godt på den så er det ikke noe problem. Men det er jo mange som får bilen sin shinet og fortsetter med samme leksa som de har gjort tidligere.

Svamp er jo døden uansett hva lakk man har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, Larsen. Du som er kosegutten til Meguiars burde vite at det du ser på panseret der ikke er alvorlig i det hele tatt.

Det er ikke alvorlig nei, men om den ser slik ut nå er det jeg skal fram til. Eller om den er like pen som den var når den var ferdig :)

Han fikk jo et sinnsykt resultat da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal svare jeg, racing-larsen. Blir bare lettere oppgitt over din morsomme vending fra å først forsvare en negativ omtale, for så å prøve deg på en selv.. Du trenger ikke kommentere innlegget mitt. Bruk heller tiden på å vokte andre salgstråder for negativ omtale : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...