Kny Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 CCW Classic Work Meister BBS LM/LM-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Hva slags felger har du i kikkerten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Har du kjøpt carbon bakule som er lik orginale? eller den jalla med griplist som GS\schmiedmann har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Har du kjøpt carbon bakule som er lik orginale? eller den jalla med griplist som GS\schmiedmann har? Jeg skjønner ikke hva du mener. Hva mener du med jalla? Den som er kjøpt er denne: CSLE46/7-0183 Carbon koffertlokk E-46 coupe i carbon (CSL look 5,8 kg) Dette koffertlokket er et av markedets beste, alle hull å smådetaljer ordnet på forhånd. topp kvalitet Pris 5.375,00 kr. (inkl mva) 9 stk på lager. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /34031.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Tar eg feil om eg har sett denne bilen i florø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Ja. Men går en svart med ESS kit her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Siden det ikke ser ut til å bli noe M3 E46 på meg i år, pga huskjøp og bygging av drømmegarasjen, så kan du jo kjøpe mine Work Meister som er laget for M3 E46 Nye felger og nye dekk, 8,5 og 10 x 19". Send meg en PM om du er int. Kan hentes i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg avventer nye felger til jeg har fått på sommerdekkene med de noe modsa. OPPDATERT 29.03.2011 Bilen skal fortsatt selges til fordel for ny bil. ,imens får den en liten "makeover". Om den ikke blir solgt, så "skader" det på ingen måte å kjøre med bilen enda en sommer:p (er litt nyforelsket i bilen igjen etter at de nye delene kom på.) Innen 1-2uker så har bilen fått på seg: - csl carbon bakluke - csl frontfanger med carbon splitterne - carbon panser - mattsvart nyrer - mattsvart gjeller - carbon foliering av taket + litt diverse krimskrums. videre skal bilen på full bilpleiebehandling igjen og jeg har fått en god deal på toning av ruter. Rutene blir da tonet ned en ørliten smule. Delene blir værende i carbon med mindre evnt. kjøper krever at disse blir lakkert i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Dette her blir enormt rått! Blir tøft å se den når den er "ferdig". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Blir bra! Skal bli morro å se den i Hamar når den er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Sakte, men sikkert skjer det ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 noen bilder med iphone. Og om noen kan lære meg hvordan man enkelt fjerner regnr med MACbook, så takker jeg for det. Irriterte meg grønn på hvor elendig det bilderedigeringsprogrammet fungerer. (Om man kan kalle det et redigeringsprogram..). Jeg er vant med gode gamle paint i windows. Det var i allefall forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Gromme oppgraderinger! Hvordan syns du passformen er på delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Bilen din ser sykt bra ut! Liker CSL looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå