jonr- Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Strøken M3, med ESS kit, det liker jeg.De nye CSL detaljene gjør den bare dødsgrom og jeg liker de ulakkerte flatene. Mangler bare ett CSL carbontak nå? Prisen er jo faktisk ikke så halvgalt på det taket heller. Trodde det skulle være myyye dyrere Takk for det Jeg ville nok ikke hatt taket uansett, ettersom jeg er glad i takluka mi (jeg skal dog carbonfoliere taket og lakkere folien i klarlakk. Håper det blir like bra finish/lik finish som på carbonen ellers). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 noen nye bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Hei, strøken og rå bil du har! Men er det CSL felger som står på bilen nå? Veit du hvor det går ann å få tak i slike, er en kamerat som trenger Og hvor får man tak i CSL bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Hei, strøken og rå bil du har!Men er det CSL felger som står på bilen nå? Veit du hvor det går ann å få tak i slike, er en kamerat som trenger Og hvor får man tak i CSL bakluke? Det er originale CSL felger som er lakkert i gunmetal farge. Om kameraten din ikke er så nøye på at felgene skal være sterke og lett som de originale, så anbefaler jeg heller å kjøpe kopi csl-felger fra f.ex. GS. CSLbakluke får du også kjøpt på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Heftid lyd i denne nå. Hørte deg opp Kirkebakken i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Heftid lyd i denne nå. Hørte deg opp Kirkebakken i stad titanium eksosen sørger for en helsikkes lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Da har jeg fått installert GRUPPE M TITANIUM EKSOS. Tok et par filmer inne i en tunnell. Man får et visst inntrykk av lyden på filmen.. Det skriker helt villt da jeg gir full gass. På tomgang og forsiktig gass, så låter den helt likt som eisenmann anlegget. i helvette skvetta litt i buksa, hvor får man det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Nyydelig bil jonr- ! Tror det hadde blitt penere med org. emblemer, for å få litt kontrast i alt det sorte, bare for å pirke i detaljene Ellers er den helgrom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Da har jeg fått installert GRUPPE M TITANIUM EKSOS. Tok et par filmer inne i en tunnell. Man får et visst inntrykk av lyden på filmen.. Det skriker helt villt da jeg gir full gass. På tomgang og forsiktig gass, så låter den helt likt som eisenmann anlegget. i helvette skvetta litt i buksa, hvor får man det der? http://www.modbargains.com/_e/Exhaust/p ... xhaust.htm Dette er kun siste del av eksosanlegget. For å få komplett eksos fra motor, så må du ut med langt mer enn 20k.... ,men du får sikkert langt mer herlig lyd også ;p (Jeg har kun byttet siste del og lyden er mer enn god nok, synes jeg.) Nyydelig bil jonr- ! Tror det hadde blitt penere med org. emblemer, for å få litt kontrast i alt det sorte, bare for å pirke i detaljene Ellers er den helgrom!! Hørt flere som har bemerket akkurat det. Kanskje jeg skal prøve for å se. Byttet akkurat ut senterkoppene i carbon for å "matche". Om jeg bytter om panser emblem, må jeg nok bytte tilbake senterkoppene i blå/hvit original også. Får se an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Jeg er litt enig i blå emblem, syntes egentlig det er det som er "bmw" men jeg har sorte selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Nydelig bil du har, jonr- og for en råå lyd! Ingen ting å sette fingeren på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 kem som har montert panseret? passform? mitt syns eg ligger litt øve skjermane. lite høgde forskjell der. å mitt er jo ifra vorsteiner. so det ska jo væra bra kvalitet. men muli eg må få noen til å justere på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 kem som har montert panseret? passform? mitt syns eg ligger litt øve skjermane. lite høgde forskjell der. å mitt er jo ifra vorsteiner. so det ska jo væra bra kvalitet. men muli eg må få noen til å justere på det. Det er Are på Ourom Auto som har hatt all jobben med dette. Delene er kjøpt hos GS bildeler. Etter det jeg har fått høre, så er passformen veldig bra. Det gikk dog med en del arbeid til finjustering for å få alt 100%. Are er sta og vil ikke levere fra seg noe som ikke 100% , så all ære til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Ja det var litt av en lyd i det lydklippet , men det hullet i front fangeren din skal det ikkje være et plast gitter der?, det ser litt halvferdig ut men mulig det er bildet som lyver litt. Ellers bra, veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Det er helt riktig:) det ble glemt av og bestilt i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå