bmwJon Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Holder på å ribbe et coupe karosseri og har defor en del deler tilsalgs Har tatt en del bilder av masse forskjellig, men har mer som enda ikke har blitt tatt bilde av, så det er bare å spørre så skal jeg sjekke om jeg har det:) Alle ruter er demontert/skåret ut..(frontruta gikk til helvete straks før den var ute):/ Har også: -Komplett AC -diff -drivaksler -bakstilling og forstilling -styring -abs og masse mer Skader ikke å spørre om det er noe dere lurer på
bmwJon Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 har den største, men inntil videre så skal jeg beholde den
haavard Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Hvis du slenger på før og etter linken, så kommer bildene opp i tråden. SLIK:--><-- De pilene jeg har satt der, skal ikke være med.
bmwJon Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 har tannstang ja..er vel egentlig lovet bort for en stund siden, men jeg skal få sjekket det til imorgen:)
AlXz Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Åssen er "bak plata" på denne? Er det noe rust på den?? (Karosseriet under bagasjeluka) Sjekk der pakningen til bagasjeluka er også.. Norsk chassi??
bmwJon Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Åssen er "bak plata" på denne?Er det noe rust på den?? (Karosseriet under bagasjeluka) Sjekk der pakningen til bagasjeluka er også.. Norsk chassi?? Den er full av rust:P..bilen ble importert og reg. i norge i 1998
bmwJon Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 ingen som trenger noe? alt må bort..husk at jeg har mer enn hva som er på bildene
bmwJon Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Registrert kondemnert? neida, planen er å restaurere hele karosseriet og bygge den om..så det meste skal kjøpes nytt:)
Henriksrud Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hvor mange museskritt har den gått på telleren? Mye skal du ha for speedometeret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå