BreitBau Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe... Vart du skræmt? Uansett, er utolomodig med STORE bokstaver på denne bilen du driver med? Bilder tikk takk!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrevk Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 hahaha.. jaja, heldig vis får meg så er jeg skeldent ute å *råner* å om jeg er det så er det som regel bare kvinfolket som er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrevk Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Da har jeg fått lakt ut et par bilder.. kommer vel til å legge ut en del bilder under oppussingen som kommer rundt mars/april da jeg skal lakkerer den.. noen som har tips om hvordan farge jeg burde lakkere den i? (siden jeg er så UTROLI ubesluttsom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 godt den fronten skal av! nettingen var fæl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrevk Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 haha.. ja jeg hvet det, skjønner ikke hva han som har hadt den før meg har tenkt med :s Men jeg synst å at det er en lettelse å ha fått av de baklyktene å jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Nei er det hobbyen din å bygge kropp så skal jeg ikke disse den.. Har forsåvidt en kompis som driver med slikt. Knut: Ikke akkurat en du bare kødder med:p Det blir en livsstil og en hobby det der, men er helt enig med deg at smågutter som tror di har noe å flexe med ser for dumt ut.. Ser di på gymmet der jeg trener også, di tar noen vekter di jukser hvert løft med, og frem med kamera i speilet, greit å ta bilder da en syns en begynner å stagnere, for å holde selvtilliten oppe og det gir utrolig god motivasjon, men etter to økter med trening i sitt liv så er det teit.. Men det er di som trener i maks et halvt år.. for det første spiser di bare 4 ganger om dagen, og det di spiser er mest bare karbs, fint for di som skal ned i vekt det sikkert, også di drikker seg drita hver helg.. Det er noe jeg blir irritert av.. enten trener en ellers lar en være.. begynte å løfte vekter da jeg var 14,5 år men vært en del frem og tilbake, etter ulykka og reoperering.. Men nå ser det ut som om det holder:D Så da går det bare en vei, og det er bredden:P Skal smikke ut bilder etter deffen jeg.. er ikke noe kult å se bilder av volum bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 haha.. ja jeg hvet det, skjønner ikke hva han som har hadt den før meg har tenkt med :s Men jeg synst å at det er en lettelse å ha fått av de baklyktene å jeg enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrevk Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 ja sån som den ser ut nå så er det flaut å kjøre rundt på den.. Føler alle jeg møter på peker og flirer av frontfangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 bare røkk vekk nettingen, så blir det mye bedre med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrevk Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 hehe, men om jeg går ut å setter i gang med sånt så blir jeg holdenes på til bilen er lakkert å det går jo ikke får jeg må jo komme meg på jobb om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hahah... kunne lett ha røkket den av for deg hadde du bodd nærmere... men hey, du kan jo gjennvinne nettingen, så kan de lage flere engangsgriller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrevk Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 hahaha.. ja den kan ikke bli noe bedre en det i hvertfall den er bare fæl, rett å slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå