fast Dog Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Snakket med sjefen for KOED Norge, og han mener bilen er veldig fin, med tanke på interør og utseende. Så da gjenstår det bare da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Denne må jo være mer verdt enn de prisene som kommer opp her.... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 noen bedre bilder av bilen? sommerfelg bilde? kanskje nyvasket i sola også? hehe;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 har bestemt meg for å beholde bilen etter å ha oppdaget litt rust som jeg skal bearbeide, og bygge den opp litt. Er noe finjusteringer som skal ordnes. Så dukke den nok opp igjen for salg om litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 slem jeg nå! huff sier jeg bare, skjerpings mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg