Gå til innhold

Tøffe plasma innstrumentskiver selges

conan
 Share

Anbefalte innlegg

Selger 2 nye plasma innstrument skiver til e36. Ene er 240km/t og andre er 260km/t. Dette gir bilen en tøff utseende.

Er egen dimmebryter på skivene og enkle og montere.

82jjmp56tq8i0l56ee0a.jpg

kbucxk2tgj5q8nz1ddko.jpg

9mfpw8ac98iwmthi9mwy.jpg

Product Description:

The Colored Gauge Faces are one of the key ingredients to gaining the most functional and attractive point to any cockpit. The faces will replace the dull black layout with a bright and easy to read cluster. This is a must for all car buffs!

White Face by Day. Glowing Blue at Night! The newest and most complete line of reverse gauge faces replacement products in the industry today. Quality made to original O.E.M. specifications, these gauge kits work with all existing dash light functions. This is one of the hottest product categories in the business today!

Gauge Faces are Anti-Glare and Scratch Resistant Surface.

Each kit comes with all accessories: Complete Wiring, Power Inverter, and Gauge Faces.

9tbm4a5zxjiuxwogz2jf.jpg

ko351otzq6vmy3e19go7.jpg

ls125e93g8qp9apwlbzi.jpg

Disse gjør seg virkelig i bilen din.

Passer E-34 og E-36. Kan skaffe til E-30 på bestilling.

Pris er 700 + frakt pr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehe, ble litt interesse om disse. Har bare disse to, men blir det innteresse for disse kan jeg bestille flere fra leverandøren. Kan da skaffe til e30-e34-e36. Må da vite åssen bil og modell samt hva den er oppstilt i.

For dere som evnt vil ha etter disse 2 er solgt, send meg en pm så ser jeg på interressen vidre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...