conan Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Selger 2 nye plasma innstrument skiver til e36. Ene er 240km/t og andre er 260km/t. Dette gir bilen en tøff utseende. Er egen dimmebryter på skivene og enkle og montere. Product Description: The Colored Gauge Faces are one of the key ingredients to gaining the most functional and attractive point to any cockpit. The faces will replace the dull black layout with a bright and easy to read cluster. This is a must for all car buffs! White Face by Day. Glowing Blue at Night! The newest and most complete line of reverse gauge faces replacement products in the industry today. Quality made to original O.E.M. specifications, these gauge kits work with all existing dash light functions. This is one of the hottest product categories in the business today! Gauge Faces are Anti-Glare and Scratch Resistant Surface. Each kit comes with all accessories: Complete Wiring, Power Inverter, and Gauge Faces. Disse gjør seg virkelig i bilen din. Passer E-34 og E-36. Kan skaffe til E-30 på bestilling. Pris er 700 + frakt pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Oppdartert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 vor bra er passformen på detta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hvor har du kjøpt dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bmw drift: Passformen er kjempebra Se bildene jeg har lagt ut av disse på mine. Og de er lette og montere. Trenger bare litt lim (kontaktlim til og lime platene på over orginale. bmw89: Fra en kontakt i california. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farcry2 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 TØØØFFT. Sånne skal jeg ha på min....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hehehe, ble litt interesse om disse. Har bare disse to, men blir det innteresse for disse kan jeg bestille flere fra leverandøren. Kan da skaffe til e30-e34-e36. Må da vite åssen bil og modell samt hva den er oppstilt i. For dere som evnt vil ha etter disse 2 er solgt, send meg en pm så ser jeg på interressen vidre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Har fortsatt begge liggende Løøøp og kjøøøp, disse tar seg bra ut i bilen, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Regner med du skaffer til E36 M3 også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Jepp, m3 e36, 280km/t. Da er 240 skivene solgt, har kun en 260 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Noen som vil ha siste 260 skivene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hadde det ikke sett så jævla dumt ut iforhold til displayet med det grusomme oransje greine i, skulle jeg kjøpt det 260 settet du har... Men det er vel håpløst å få byttet:S ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Tenker du på digitaldisplay? Jeg syntes ikke det ble så jævlig jeg, fikk en fin brytning til den blå fargen. Men så klart, envær sin smak Men er det ikke bare og bytte ut pærene bak der tro? Som på ccn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ingen som vil ha 260 skivene? Har bare den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babepower Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå