Alecken Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Må selge min E28 fort grunnet kjøp av ny bil. (Har styrt med denne litt for lenge nå ). Det er en 528i. Usikkert hvor langt den har gått da speedo har vært byttet. Forrige eier nevnte ca 210 000 og jeg har knapt kjørt den etter det. Har vært et prosjekt som egentlig snart er ferdig. Men er blitt litt tvunget til å få bilen vekk av min mor så selger den nå. - Recaro skinninteriør - M-tech styling (hekk, spoiler, breddere og sideskjørt) - 16" BMW kantfelger med nye dekk, 15" piggfrie vinter. - Shadowline på dører og skjermer men mangler lister rundt vinduer på dørene. - M535 eksos.. selges uten endestuss - Lite rust. Nye framskjermer, bakskjermer, frontplate, kanaler osv.. - Godkjent senket Er en del mer.. Skiftet masse slitedeler. Negativt med bilen: - Skylder årsavgift - Må på etterkontroll (pm for mangelapp, 3 feil). - Har skilt men skulle vært levert inn. - Dårlig lakk - Mangler lister og ene festet til dørhåndtaket bak er knekt. Ellers komplett bil! Alle deler som mangler på bildene har jeg liggende. Planen var å lakkere den opp igjen men økonomien er ikke helt på topp. Er ikke mye igjen for å få denne bra! For mer info, PM. Er deler på bilen som er verdt en del.. gi bud.. Står i Florø / Sogn & Fjordane. Kan levere bilen så langt som til Sogndal eller Ørsta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hva pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 pris ja? Hva er de 3 punkta på mangellapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitter Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Pris???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Pris, Er det noen måter man kan se hvor langt den har gått, vet du om noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Pris er 20 K... mange som er interesserte. Så første mann med høyeste bud får den. Nei er desverre ikke det såvidt jeg vet. Ingen servicehefter i bilen hvertfall. Men etter bilens stand å dømme vil jeg tippe et sted mellom 200-250. Ifølge forrige eier tror jeg nok rundt 210 kan stemme. Bilen er en 84 mod, men motor er fra 86 ifølge forrige eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Knipsa nettopp noen nye bilder.. Måtte skifte døra på grunn av bulk. Så den er blå. Men bilen burde ha ny lakk uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 noe rust på den nå? eller er det bare å lakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Bare å pusse ned og lakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Har vært en del useriøse "kjøpere" nå. Seriøst interesserte kan ringe meg på: 48 28 47 26 Går for 20 fort. Skulle egentlig ha mer men nå må den vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Trodde denne var solgt til Moss jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Trodde jeg og.. men der hørte jeg ikke mer gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Skjønner. Kan ta og riste han litt på skolen i morra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Om ingen har henta bilen innen onsdag leverer jeg inn skiltene. Da må bilen eventuelt hentes på henger. Før den tid kan jeg levere bilen så langt som til Ørsta. Fraktfritt.. det er god deal det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Denne går som delebil.. Uten recaro, m-tech, stereo og felger. Pris er 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg