Lærlingen Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg har igjen 19 stk "Gumball 3000 - 6 days in May" til salgs for kr 100,- pr stk ink frakt. Dette er Gumball-gjengen egen fra turen de tok i 2004. Denne varer i ca 70 minutter. Her er det førstemann til mølla på e-post chanta@online.no Dvdene sendes kun mot forskuddsbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Har også andre dokumentarer om forkjellige bilmerker og motorsykler. Ta kontakt, kanskje jeg har akkurat den dvden du leter etter. Eksempel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 du har ikke noen dvder om mini vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 du har ikke noen dvder om mini vel? Jeg har dvder om Mini: * The Mini - A celebration of a classic british icon * The Mini Cooper * The history of Mini - The definitive story * Mini Madness Selges kr 100,- pr stk ink frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå