lloydsb Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 er koplett ja, kan følge med noen deler ekstra og! Har ikke brukt bilen siden i fjord vår, så vet ikke helt hvordan den er å starte..men for den for 2-3tusen da og det er billig! husker ikke helt antall hk i motoren men går bra! Spinner på tørr-asfalt Tror man bør ha litt erfaring for å kjøre den, men har du tid og tolmodighet så går det Er bra rekkevidde, vedlikehold er det jo på den men skal ikke vere dårlig med det denne i forhold til andre... du for ta en titt på www.micromonsters.no alt er kjøpt der! se på priser og sånt så sjønner du at dette er billig ok, har ikke vedlikeholds eller skru erfarring med nitro bil.. men kjørt endel rc, el og nitro. mange ccm er det? tror min gamle var en 21 motor.. at din er 26 sier ikke meg så mye. linken funka ikke, var feil på siden deres.
Simen! Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 finner ikke ut hvor mye ccm den er asså... skal lete litt til Nå virker sida deres
korny Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Picco 26 motor er oppgitt til 4,3 ccm og 2,7 eller 2,9 hk. kan være 2 forskjellige årsmodeller.
Simen! Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Hmm...kankje Send meg bilder og mer info da
stiann Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 her er det bilder og info om bilen http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link
Simen! Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 nja.. bytte likt da eller? kan jeg dra sammen en del ekstra deler, samt noe annet div har stort sett alle org deler å sånt..
stiann Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 mente nok ikke et likt bytte nei. må nok ha en del i mellom
Simen! Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Skal tenke på det litt er ikke noe du trenger til e36? har liggende litt deler, samt noen bbs felger...har dårlig med cash om dagen.
stiann Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 hmm trenger girkasse og frontrør til 325. hvor store er de bbs felgene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå