glenn.G Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Jeg har riktignok lite peiling på bil, men sammenlignet med lignende BMWer så er den ganske overpriset. ja er enig med at du ikke har så mye peiling når du legger igjen en sånn kommentar. fins ikke så mange induvidualer ute til salgs. kan ikke sammenligne disse med vanlig is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Jeg har riktignok lite peiling på bil, men sammenlignet med lignende BMWer så er den ganske overpriset. Tosk ? De bila der vokser ikke på trær, og om den er strøken så er ikke prisen feil i det hele tatt. Så tror du bør tenke deg litt om neste gang du går inn for å ødelegge salgsannonsen til noen. Det begynner å bli nok av dere på forumet her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Jeg har riktignok lite peiling på bil, men sammenlignet med lignende BMWer så er den ganske overpriset. Tosk ? De bila der vokser ikke på trær, og om den er strøken så er ikke prisen feil i det hele tatt. Så tror du bør tenke deg litt om neste gang du går inn for å ødelegge salgsannonsen til noen. Det begynner å bli nok av dere på forumet her! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 fin bil, bilen er verdt pengene om den er så strøken som den ser ut. Sånne biler uten Mtech går for 60.000+ lett, denne har da, delskinn, full mtech , fin ratt , inkl årsavgift osv. Kjøper du en uten det der kommer du fort opp i 80k og det er med uoriginale deler. Lykke til med salget. anbefaller deg å ta en naf test, går sikkert fortere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg